Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Alhambra 1.9 AUY
#1
Witam
Po długich rozważaniach w końcu w październiku zdecydowałem się na dodanie kilku koni w Alhambrze.
Seria wypluła 114KM i 322Nm - nie zależało mi na wyciąganiu maksymalnej mocy, szczególnie nie chciałem przesadzać z momentem.
W ostatecznym rozrachunku wyszło 148KM i 365Nm więc róźnica nie jakaś spektakularna.

Usługa oczywiście wykonana w profesjonalnym zakładzie z hamownią i odpowiednim sprzętem. PitStop Słupsk, polecam bo naprawdę za nie duże pieniądze robią a wiedzą co jest 5.


WYKRESY Z HAMOWNI:
http://zapodaj.net/4be06fd39d7bf.jpg.html
http://zapodaj.net/5999af06b8320.jpg.html
Odpowiedz




#2
Ładny wynik, ładnie przebiega moment.
Gratuluję Wink
Sharan 1.9 TDI AUY + Suszarka ARL = 166KM i 393Nm
Odpowiedz
#3
Który rok auta ? Jaki przebieg ?
Odpowiedz
#4
(12-03-2015, 22:43)Kacperiusz napisał(a): Który rok auta ? Jaki przebieg ?

Stawiam że 2001 rok i przebieg 210000 Big GrinBig Grin
Sharan 1.9 TDI AUY + Suszarka ARL = 166KM i 393Nm
Odpowiedz
#5
Dokładnie tak.
Obecnie ponad 215000
Odpowiedz
#6
Chyba razy dwaBig Grin
ALHAMBRA Sport 1.9 TDI AUY
Odpowiedz




#7
Żeby nie było że ktoś źle zrozumie moją wypowiedz i minki "Big GrinBig Grin" po przebiegu.
To napisałem tak tylko dlatego ponieważ kolega wcześniej pytał o rok i przebieg - a jest i jedno i drugie czarno na białym napisane na wykresie.
Dlatego "Big GrinBig Grin".

Tak jeszcze z ciekawości,
Hubert111 - I jak Twoje odczucia z jazdy teraz :-) ?
Sharan 1.9 TDI AUY + Suszarka ARL = 166KM i 393Nm
Odpowiedz
#8
Przepraszam, nie zwróciłem uwagi na to... Sad
Odpowiedz
#9
troszke rpzesadzony ten moment. Przy 1600 obrotach ponad 300 niutonów. Jak dlugo zniesie to dwumas?? Ni chyba ze nie masz dwumasy ale to i tak troszke szkoda meczyc sprzeglo i półośki. Przy 1800 obrotach masz ponad 360 Niutonów!! masakra.
Chcialbym zonbczyc logi jak pompuje turbo i dawke i czas wtrysku bo cos mi tu sie nie podoba. Cos duzo dokoksowane chyba bedzie bo w serii nie bylo gratisó a po programie bedzie tak jak moj kolega robil jakis czas temu- tez w 115stce na życzenie klienta. Wykrzesal 150 koni z takiego motoru ale po dwóch tygodniach turbo odlecialo a uprzedzal.

Musialbys zrobic logi dynamiczne to bysmy zerkneli co tam porobone jest. Ja po zmianie turbo na 130 niuton malem poprowadzony rozsadniej a dwumas mimo ze byl od 130-150 zakonczyl wspolprace.

Za;ezy jak bedziesz latal tym autem ale na autobanach nie polecam z duzymi predkosciami.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#10
(13-03-2015, 01:05)Gizio1625 napisał(a): Chyba razy dwaBig Grin

Możesz kolego nie wierzyć, nie chce mi się przekonywać.

(13-03-2015, 01:51)piotto0 napisał(a): Tak jeszcze z ciekawości,
Hubert111 - I jak Twoje odczucia z jazdy teraz :-) ?
Oczywiście różnica jest na + chociaż liczyłem na lepsze odczucia i musiałem się lekko rozczarować Wink Ale nie żałuję bo jeździ się autem zdecydowanie lepiej. Można sobie wyprzedzić nawet na 6'tce co wczesniej było kiepskim pomysłem.

(13-03-2015, 08:34)wesol napisał(a): troszke rpzesadzony ten moment. Przy 1600 obrotach ponad 300 niutonów. Jak dlugo zniesie to dwumas?? Ni chyba ze nie masz dwumasy ale to i tak troszke szkoda meczyc sprzeglo i półośki. Przy 1800 obrotach masz ponad 360 Niutonów!! masakra.
Chcialbym zonbczyc logi jak pompuje turbo i dawke i czas wtrysku bo cos mi tu sie nie podoba. Cos duzo dokoksowane chyba bedzie bo w serii nie bylo gratisó a po programie bedzie tak jak moj kolega robil jakis czas temu- tez w 115stce na życzenie klienta. Wykrzesal 150 koni z takiego motoru ale po dwóch tygodniach turbo odlecialo a uprzedzal.

Musialbys zrobic logi dynamiczne to bysmy zerkneli co tam porobone jest. Ja po zmianie turbo na 130 niuton malem poprowadzony rozsadniej a dwumas mimo ze byl od 130-150 zakonczyl wspolprace.

Za;ezy jak bedziesz latal tym autem ale na autobanach nie polecam z duzymi predkosciami.

Powiem tak. Ja aż tak dużej wiedzy na ten temat nie mam.
Jesli chodzi o dwumase. Mialem ją wlaściwie do wymiany już przed czipem, i po zrobieniu 5tyś. na czpie nie było czuć absolutnie mocniejszego zużycia dwumasy.
Mimo wszystko miałem pieniądze więc wykorzystałem to i 2tyg temu wymieniłem całe sprzęgło z kołem na LUK'a.
A jeśli chodzi o moment to wcale z dołu tak dobrze sie nie zbiera. Wydaje mi się ze 130'stka z dołu lepiej, szybciej wstaje. Tyle, że u mnie nie ma mocnego uderzenia turbiny tylko idzie "równomiernie" do końca .

Po za tym firma daje gwarancję na rok albo 2 lata. Chociaż znając zycie wiedzieli by jak się wyplątać z tego żeby nie wyszło na ich winę.
Troszeczkę też im mocno zaufałem bo kilku moich znajomych u nich robiło auta i jeżdżą dłużej niż ja a sobie chwalą bo nic złego się nie dzieje
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Alhambra 1,9 tdi BVK domel_pl 2 433 17-07-2023, 14:25
Ostatni post: ArturGrth
  Moja Alhambra... Charles 11 2,296 15-01-2022, 17:13
Ostatni post: wesol

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości