Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Przepływka zdrowa. Turbo stoi dęba. Wali ponad to co moze wskazac map sensor.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 84
Liczba wątków: 10
Dołączył: Sep 2013
Reputacja:
0
jak robi się takie logi ?
Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
12-07-2016, 15:45
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-07-2016, 15:49 przez ULTRA.)
Pfff to czyli grucha na stół, trudno. Da się jakoś vagiem sprawdzić N75 czy N18.?
Przy demontażu/montażu turbiny należy się zaopatrzyć w jakieś nowe uszczelki, turbina -> kolektor wydech. ?? Przy okazji wywalę ssący + EGR żeby przeczyścić profilaktycznie, tam też są jakieś uszczelki, które wypadałoby przy okazji zmienić.?
@juniorbhm - żeby nie lać niepotrzebnie wody jak zrobić te logi, czy posiadasz program typu VAG lub VCDS + kabel, żeby połączyć się bezpośrednio z samochodem.? o laptopie nie wspominam ...
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
12-07-2016, 16:48
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-07-2016, 16:55 przez wesol.)
Jest opis jak się robi i które grupy w ydi w dziale odpowiednim. Ten temat tez przenoszę bo nie zauważyłem wcześniej ze nie jest w odpowiednim miejscu.
W 90% przypadków to geo stoi wiec myślę że na szybkiego odkrec gruszki od podstawy i pomagaj geo to wyczujesz czy się klinuje. Problemy z n75 to raczej braki doładowania tak jak problemy z samą grucha. Turbo zwalić i wyczyścić można profilaktycznie. To powinno się robić raz na 4 lata by turbo działało bezbłędnie to wtedy można zrobić na nim spokojnie 500 tys i dalej będzie dobre.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.