Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Anomalie po zmianie sinika Sharan 1,9 TDI
#1
Witam,
prosze Was o pomoc…po zmianie silnika w Sharanie 1,9TDI 90 KM. 1998 produkcji, zaczely sie niestety cyrki. Samochöd po zostawieniu na noc odpala dopiero po 8-9 kreceniach, tak jakby nie mial paliwa, aczkolwiek w rurce do pompy wtryskowej jest pelno i bez baniek powietrza. Po zapaleniu czesto nie wchodzi na obroty – dodaje gazu, a on nic, sie namysla. Przy ruszaniu musze dodac wiecej gazu, bo by mi zgasl. Jezdzic- jakos jezdzi, ale czesto mi gasnie przed skrzyzowaniami i zakretami po zrzuceniu na luz i nogi z gazu – zwlaszcza po jezdzie z göry. Gdy postoi godzine – jeszcze odpala normalnie, ale juz po 4 godzinach trzeba znowu 2-3 razy pokrecic, a im dluzszy czas postoju, tym wiecej trzeba krecic. Wymieniony filtr diesla, pröbowalem go zapalac z flaszki z paliwem - tez nie rusza, zalewalam filtr do oporu dieslem – nic. Zostawialem na noc z tylkiem do göry – nie pomoglo. Co mnie zdziwilo, ze przy niskich temperaturach trzeba mniej razy krecic by zapalil. Wskaznik zuzycia paliwa wskazuje podwöjne zuzycie jak przy starym siniku, aczkolwiek w rzeczywistosci chyby tak nie jest. Zawör EGR zamknelismy blacha i tez nie pomoglo. Pompa wtryskowa jest ustawiona prawidlowo – 2 razy sprawdzana na Laptopie. Nie wiem co dalej, bo pomysly mnie i mechanikowi sie koncza.
Moze ktos z Was ma jakies rozwizanie.
Pozdrawiam
Jan-Kazimierz
Odpowiedz




#2
Nie piszesz z jakiego na jaki wymieniłeś silnik czy też na taki sam??
Co było robione z rorządem?? Stoi na znakach i czy sprawdzałeś w tdi Timing vag-em?
Co masz na myśli że sprawdzałeś pompę diesla? Dawkę czy rozrząd??
Jakies błędy w ster.silnika są??
Czujniki temp. na silniku i blacie sprawdzone??
Odpowiedz
#3
Troche dziwne objawy a piszesz ze pompa sprawdzana na kompie ? To prosty silnik jak budowa cepa,wiec albo opada ci paliwo albo masz złe ustawiona pompę. Tak jak pisze kolega wyżej sprawdzic na wykresie czy sie mieści w granicach. Lub do oględzin i sprawdzenia : 1) wężyki przelewowe miedzy wtryskami 2 lub pompa nie trzyma ciśnienia objawy to gaśnięcie na światłach po rozgrzaniu silnika
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.
Odpowiedz
#4
Z reguły te silniki palą od strzała. Tak jak kolega Bogos pisze mało informacji i wiele do sprawdzenia. Podłącz komputer i sprawdź dawkę, temperaturę , kąt wtrysku
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI Heart
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  avg słabszy po zmianie wtrysków na 210 rafikk87 8 3,537 12-01-2015, 10:40
Ostatni post: Bogos

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości