Ocena wątku:
  • 9 głosów - średnia: 3.56
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bledy VAG
#1
Cześć,
Zczytałem sobie błędy (kabel usb - podobno lepszy com ale coz).
Sharan 2000r (mk2) 1.9 TDI 115km


Z tego co wiem z usterek w aucie:

1. Przepalona żarówka postojowa lewa
2. Cenralny zamek - dziala ale otwiera wszystkie drzwi poza kierowcy potem po kliknięciu w zamkniecie otwiera drzwi kierowcy a inne zamyka i po ponownym otwarciu wszystkie sa otwarte. (czytałem na forum ze albo kabelek przetarty przy drzwiach albo trzeba zaprogramować)
3. Czasem zapala sie kontrolka temperatury i miga [Obrazek: 16lt9.jpg] - po lekkim nagrzaniu wyłączeniu samochodu i włączeniu ponownym już się nie zapala.


Wszystkie kody błędów + opisy które do nich znalazłem:

750 - - - - - 02EE Obwód lampek kontrolnych // Lampka usterek, ECU, moduł kontroli wtrysku
17965 P1557 462D Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża
17571 P1163 44A3 Czujnik temperatury paliwa - zwarcie do plusa, otwarty obwód
1596 - - - - - 063C Motor pozycji powietrza świeżego/obiegowego V154
959 - - - - - 03BF Lampka kontrolna zamka centralnego
532 P1750 0214 Napięcie zasilające sterownika za niskie // Napięcie zasilające, Moduł kontroli transmisji - napięcie zasilania (B+) usterka słabej baterii lub złe uziemienie
1414 - - - - - 0586 Wentylator powietrza spalania (V6)
1491 - - - - - 05D3 Świeca żarowa dla grzejnika Q9


Czy ktos dal by rade powiązać usterki ktore wymieniłem z błędami?

Czy po usunieciu jakiejs usterki blad sam znika?
Czy nie powinienem skasować błędów, przejechac sie i sprawdzic na nowo? Moze cześć z nich jest juz nieaktualna?

Dzieki
Odpowiedz




#2
(12-10-2011, 12:49)Barzant napisał(a): 17965 P1557 462D Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża

1491 - - - - - 05D3 Świeca żarowa dla grzejnika Q9

pierwszy błąd albo zawór N75 lub któryś z wężyków dziurawy, moze tez byc zapieczone łopatki odłacz węzyk który idzie do gruchy i pociągni ustami powinien chodzić sztanga lub zobacz ręką jak chodzi czy lekko.
(nie masz czasem tak że auto traci moc a po ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy?)
drugi błąd spalona świeca dogrzewacza.
Odpowiedz
#3
Dobrze jest najpierw skasować błędy i czekać na to które powrócą. Jedne pojawią się niemal natychmiast, inne mogą pojawić się za jakiś czas.
Oczywiście po usunięciu usterki należy ręcznie wykasować błędy z pamięci, nie kasują się automatycznie.
Bywa z niektórymi lampkami na tablicy wskaźników, że do ich skasowania należy otworzyć maskę, oczywiście musi tam znajdować się sprawny czujnik.
Odpowiedz
#4
Oki.
Dzieki. Dzisiaj skaduje bledy i zobacze ktore pojawia sie znowu.
Jest szansa ze czesc bledow to jakies starocie.

Nie zauwazylem problemow z moca. A bylo by to baaardzo wyraznie czuc?

A ta kontrolka temp co wkleilem, ktora mi sie zapala to ktory to blad? Moze to byc temp paliwa?
Odpowiedz
#5
Witam

Też przy pierwszym podłączeniu VAGa miałem dużo błędów które po skasowaniu już więcej nie powróciły.

pozdrawiam

Piszę poprawnie po Polsku.

Odpowiedz
#6
Skasowalem bledy.
Czesc zniknelo.

Kontrolka cieczy chlodzącej nadal sie zapala.

Zauważyłem pewna prawidłowość.
Zaraz po odpaleniu silnik pracuje równo przez chwile.
Następnie pojawia się błąd z kontrolką temperatury i obroty co kilka sekund podskakują.
Trwa to przez chwile a następnie ustaje i obroty są prawidłowe.
Jak wtedy wyłączę zapłon i włączę ponownie nie pojawia się już błąd z temperatura i nie ma tez objawów skakania obrotów.

Wygląda mi to na nieprawidłowe działanie jakiegoś czujnika, który dopóki silnik się troszkę nie rozgrzeje zaburza praca.

O który czujnik może chodzić?
Odpowiedz




#7
No to podaj jeszcze błędy które ci powróciły, no i warto byś podłączył vag-a wybrał podgląd któregoś kanału z pomiarem temperatury i poobserwował jakie masz wskazania bieżącej temperatury
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości