Liczba postów: 275
Liczba wątków: 25
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
0
Witam.Mam problem z moim autem.Chodzi o ogrzewanie w moim aucie, wszystko było ok do czasu gdy w trasie wpadłem w koleiny i autem dość mocno zabujało na boki, wtedy to przestało grzać wewnątrz auta, tzn grzeje jako tako gdy na obrotomierzu jest ok, 3 tys obr/min, gdy tylko jest mniej to jest po prostu zimno.Wymieniłem już płyn chłodzący, i przepłukałem cały układ,
węże od chłodnicy górny jest w miarę gorący natomiast dolny zimny jak lód, gdy prze gazuje auto na luzie to dolny po chwili tez robi się gorący, a wewnątrz auta robi się ciepło ale tylko na chwile. Zasłoniłem dzisiaj cały grill w aucie tektura i nie wiele to pomogło, szron w wewnątrz auta na szybach miałem i zimno a na zewnątrz -19st. Pytałem kilku mechaników i mówią ze termostat zdechł.Radźcie coś chłopaki bo w ciemno nie chce wymieniać części.
Liczba postów: 62
Liczba wątków: 5
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
0
Zapowietrzył się układ, trzeba nagrzać silnik (żeby termostat się otworzył właśnie) i ciśnieniem przepchać układ, bo generalnie odpowietrza się sam, ale ma w obiegu te dziesięć litrów i ma prawo mieć problem. To napewno jedna z tańszych opcji którą zrobi mechanik..
Liczba postów: 292
Liczba wątków: 14
Dołączył: Jun 2011
Reputacja:
1
Mi tez się wydaje że padł termostat, pod większym ciśnieniem- wyższe obroty go bardziej otwiera. Pozatym jakby był zapowietrzany to by się bardziej grzał.
Sharan ADY 2.0 + LPG
Peugeot 406 - ukochane auto
Kiedy każdy pomysł zaczyna wydawać Ci się genialny - dopij wódkę i idź spać
Liczba postów: 275
Liczba wątków: 25
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
0
Witam, sprawa wygląda tak,termostat wymieniony,i jest niewielka naprawdę niewielka różnica, silnik szybciej się nagrzewa, ale gdy pracuje na luzie nadal jest zimno,mechanik mówi ze jeszcze przepłuka nagrzewnice w obie strony wodą pod ciśnieniem, twierdzi że może być przytkana. Pompa jest w porządku.I jeśli płukanie nie pomoże to wtedy wymiana nagrzewnicy, a to żeby zrobić to trzeba cała deskę wypruć, ostatnia deska ratunku to myślę wlać środek do czyszczenia układu chłodzenia, co wy na to, wlać jeśli płukanie nie pomoże i pojeździć tak kilka dni,co wy ta no???
Liczba postów: 62
Liczba wątków: 5
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
0
15-02-2012, 01:54
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-02-2012, 01:54 przez wedr.)
Właśnie miałem ten sam problem. Kupiłem nagrzewnicę, ale stara okazała się być dobra. Zatem przeczyściłem podszybie w którym zebrało się dużo brudów i liści, przetkałem odprowadzenia, zmieniłem filtr przeciwpyłkowy. Gdy odpala się dogrzewacz-jest ciepło, gdy stoję na światłach (wolne obroty) zaraz zaczyna dmuchać zimnym.. Zatem nagrzewnica grzeje dobrze, tylko układ jest niewydolny przy wolnym obiegu.... Też zachodzę w głowę, ale zrzucać deskę u mechanika (kupa kasy) to jak szukanie wielu lekarzy-po omacku.
Ale już grzeje gdy jadę, wcześniej było zimno.
Liczba postów: 275
Liczba wątków: 25
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
0
Poczytałem wczoraj troche,i jesli płukanie nagrzewnicy nie pomoze, to zastosuje srodek do plukania układu chłodzenia orz zmienie podpiecie parownika gazu z równoległego w szeregowe,tj podepne go za nagrzewnica na jej wyjsciu.bede sie brtonil przed wyjmowaniem nagrzewnicy, to ostateczna ostatecznosc bedzie.