Ocena wątku:
  • 8 głosów - średnia: 3.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kilka pytań przedzakupowych - proszę o porady
#1
Question 
Witam serdecznie Smile

Jest to mój 1 post na tym forum, więc proszę o wyrozumiałość jeśli napiszę coś nie tak Smile
Tak więc chce dołączyć do grona posiadaczy Szaronów Smile Niestety nie znam się na mechanice, stąd mam kilka pytań do Was Smile
Mianowicie chciałym kupić Szarana z lat 01-02 z silnikiem TDI. I tutaj pytanko do Was. Jaki polecilibyście? Na co zwrócić uwagę podczas oględzin auta?

Chodzi mi też po głowie 1.8 Turbo 150 KM, czy to dobry silnik?
Odpowiedz




#2
1,8 t super silnik na turbinie auto na gazie sekwencyjnym chodzi bardzo dobrze ,jednak moment obrotowy silnika 210nm mógłby być lepszy ,ale ogólnie fajnie jeżdzi na trasie pięknie płynie cicho i przyjemnie.silniki benzynowe ogólnie mają mniej przejechanych km .diesle z roczników co szukasz podchodzą większości pod 300tyś i więcej.osobiście w moim 1,8t 2002r jest.230tyś km. przed kupnem sprawdż sprzęgło,układ napędowy gdyz wysypują się wielokliny na półosiach i przeguby wewnętrzne.diesel hmm trzeba zwócic uwagę na te same elementy co w benzynie .diesel spalanie w trasie 6,5l w mieście ok 9l .lepsze zadowolenie z jazdy jest z jednostki 130KM .co do spalania gazu 1,8t trasa 11l miasto 13l.aaaa i zwróc uwagę na dość często padające uszczelki pod głowicą szczególnie w dieslu głównym objawem jest twardość węzy i wyrzucanie płynu ze zbiorniczka płynu.
Odpowiedz
#3
Hej to moze kup po liftingu czyli po 2003 roku jak znajdziesz to wstaw może ktoś zna to auto a jak b ędzie na końcu Polski to poproś może ktoś sprawdzi je dla ciebie ( oczywiście3 ty pokrywasz koszty) to umowa między wami.... ja tak zrobiłem i mam ładną Alhambrę... ;-).
ALHAMBRA 2.0 TDI 140 KM
Zapraszam:
https://www.facebook.com/wachlewski Big Grin
Odpowiedz
#4