Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
0
Witam koledzy. W moim sharanie cos zaniemoglo. A mianowicie tak jak w temacie; po wyjeciu kluczyka silnik nie zgasł, pali sie czerwona kontrolka akumulatora .Zdławilem go na 5 biegu zeby w ogole go zgasic ale odpalic juz nie chciał. Odpiąłem klemy ,od razu pojawila sie kontrolka akumulatora , mimo ze nie byl włączony zaplon. Auto odpaliło ale zgasic sie kluczykiem nadal nie chce. Moze ktos wie co go boli
lub mial podobny problem.
Liczba postów: 22
Liczba wątków: 4
Dołączył: Oct 2014
Reputacja:
0
mi to wygląda na rozpadającą się stacyjkę kolego
Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
witaj kolego , na 99% kostka stacyjki do wymiany dostępna raczej w każdym sklepie motoryzacyjnym około 50-60zł
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jun 2015
Reputacja:
0
Witam.
Pozwolę sobie odgrzebać temat, ponieważ po ostatniej trasie 450 km, mój sharan również nie zareagował na wyjęcie kluczyka.
Podobnie jak kolega zdusiłem go biegiem, lecz już nie odpalił, a wszystko w środku działało jak na włączonym zapłonie.
Po podpięciu vag-com pokazał błędy:
01176 - Key
65-10 - Unauthorized - Intermittent
01179 - Incorrect Key Programming
35-00 - -
Po ich skasowaniu nadal nie odpalił, a zapłon był ciągle włączony mimo wyciągniętego kluczyka.
Mam dwa całe kluczyki i jeden złamany, lecz żadnym już później nie odpalił...
Następnie odpiąłem aku, lecz po tym znów to samo, a VagCom już nie znajduje immo...
Po włączeniu zapłonu, bez odpalania i wyjęciu kluczyka zapłon też pozostaje włączony do odpięcia aku.
Czy znalazłeś może rozwiązanie Twojego problemu?
Nie wiem za co najpierw się wziąć, bo do elektryka dopiero w pon najwcześniej, to może w weekend sam coś wykluczę...
Z góry dzięki za pomoc.
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
1. zwarta stacyjka - wypnij kostkę i zobaczy czy wszystko zgaśnie
2. zwarty przekaźnik -
http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread.php?tid=10040
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 1,342
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
27
Witam.
Tak jak kolega pisał wyżej od tego musisz zacząć, żeby wyeliminować ciągłe zasilanie, potem musisz wziąć się za immo, które albo się "uwaliło" od zwarcia abo tylko "rozjechało" dlatego nie możesz odpalić.
Pozdrawiam
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
05-01-2017, 21:50
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-01-2017, 21:59 przez mamwi.)
Tolus, a ja tak pod kątem tego immo, żeby nie dokładać tematów. Czasami mam coś takiego, że jak zgaszę silnik (niezależnie czy go potem zamknę pilotem, czy nie) po przekręceniu kluczyka nie zapala mi się kontrolka "spiralka" - wtedy mogę sobie kręcić do jutra, samochód nie odpala. Czasami wystarczy go zamknąć i otworzyć pilotem, czasami trzaśnięcie drzwiami, czasami liść w kolumnę kierownicy. Czasami nic nie działa przez kilka minut i potem normalnie odpala. Żadnej prawidłowości, błędów w sterowniku silnika nie ma, podejrzewam że problemem jest immo. To jest jakiś oddzielny moduł czy jest zaimplementowany w czymś? Kluczyk mam ori, żadnych doróbek.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Na 99% problemem tu jest przekaznik 109. Jak nie mozesz odpalic bledow nie ma bo nie polaczysz sie z ecm.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
05-01-2017, 22:02
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-01-2017, 22:04 przez mamwi.)
On będzie za zegarami, głęboko?
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)