Liczba postów: 407
Liczba wątków: 57
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
bardzo się nie znam na logach ale strasznie zaniza przeplywka wesol kiedyś mi tłumaczył że Max ech przyjmuje 1249.5 norma to ok 1150 a u ciebie 800 parę to Max albo dziura albo przeplywka szwankuje.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
hmm. nie moglem wczesniej odpisac bo z tela w pracy ale przygladalem sie logom. Wyglada jakby egr sie przycinal choc w tescie niby pracuje ale tu trzebaby na probe go drania zaslepic. Przep0lywka owszem ma nieco nizsze wskazania i mozna by nawet pokuśić sie os twierdzenie ze moze byc dziabnieta bo jesli mnie pamiec nie myli to w ALH bywala boscha a te sie psuja czesciej jak pierburga. Z tym ze turbo tez z dolu lichawo wstaje pozniej powyzej 3500 jest lekki dół. Wysterowanei N75 tez nie za wysokie. Nie jestem przkeonany co do tej turbiny tez nico wlasnie z powodu ze ktos tam mogl juz łapki pchac bo dlugosc jest nieco rozregulowana- mozna by o obrót albo da skrócic ciegno suszary a przy okazji zbadac luz na wirniku suszary. ALbo jest luz na turbo poprzeczny albo nieszczelny uklad recyrkulacji spalin EGR.
Wtrysków sie nie czepiaj bo w VP nie sa zbytnio diagnozowalne.
Z racji iz turbo licho pompuje i MAF tez nisko wskazuje to duza sznasa ze EGR jest czesciowo otwarty. Od tego bym zaczął.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 28
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jun 2015
Reputacja:
0
Już dawno przymierzałem się do czyszczenia EGR-u , ale w końcu chyba przyszła pora na niego i w najbliższym czasie się nim zajmę i go zaślepię całkowicie.
Turbina nie była w tym samochodzie wyciągana, ani regenerowana (samochód ponad 10 lat u mnie) .
Tak , przepływka jest z BOSCH-a, i teraz co sugerujecie, wymienić ją? Czy jest możliwość wsadzenia tam przepływki pierburga, czy tylko wsadzenie boscha?
O wtryskach też wspomniałem, bo przy bucie, w nocy, światła samochodu z tyłu nikną chmurze czarnego dymu.
Przydadzą się jakieś grupy jeszcze do logowania, czy te wystarczą?
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
SPrawdz ten EGR. PRzpelywke mozesz przemyc spirytusie itp. Weze obadaj tez. Zmienna geo napewno sie tam lekko klinuje ale to nei jest problemem. Nei wiem w jakim stanie jest ten wirnik tam bo on musi byc mega spasowany z muszla a jak tam jest luz to juz jest po zawodach. Wtryskami si enei przejmuj bo one nie siadaja tak czesto. Dymic bedzie tez od EGR otwartego i od tego ze turbo nie pompuje za duzo i od innych rzeczy. To nie ursus. Nikt ni ekaze ci wymieiac przpelywki za 300-400 zl tak na slepo no chyba ze lubisz sobei ot tak wywalac kase. Ja sie pod tym nie podpisze napewno.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Źle zrobione logi. Nie wciskasz pedału gazu do dechy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
ale tgo nie rozbisz bo:
Czemu nie ma od gory do dolu po 100% wysterowania pedalu gazu??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.