Liczba postów: 129
Liczba wątków: 26
Dołączył: Nov 2011
Reputacja:
0
Mam problem z przednimi wycieraczkami,po wymianie silniczka i podłączeniu ich pozycją spoczynkową jest pion co zrobić.Wszystko podpięte jak przedtem(tak mi się wydaje bynajmniej)odwrotnie wtyczek i tak nie idzie podłączyć.Ratujcie,nie wiem co jest nie tak.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
18-10-2014, 19:00
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-10-2014, 19:00 przez wesol.)
teoretycznie wymiana licznika nie powinna miec cokolwiek wspolnego z zaistniala sytuacją. Moim zdaniem przestawilo sie na mechanizmie wycieraczek.
A i nie uzywaj słów ktorych znaczenia nie znasz. Bynajmniej to nie to samo co przynajmniej.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
zobacz jak jest zbudowany i pomysl chwile.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 862
Liczba wątków: 78
Dołączył: May 2013
Reputacja:
4
Nie wiem ja to składałeś ale mogłeś trochę namieszać z ustawieniem.
Musisz to zdemontować i ustawić.
Być może przyczyną jest to, że ten nowy silniczek ktoś testował i on nie był w pozycji "początkowej". Tam w środku jest taka tarcza, która "wskazuje" kiedy silnik ma się zatrzymać po wykonaniu jednego pełnego obrotu.
Jak wycieraczki się zatrzymują się w pionie to właśnie wtedy silniczek jest w pozycji "początkowej". Musisz teraz to rozebrać i złożyć poprawnie. Trochę kombinowania będziesz mieć ale nie jest to trudne, tylko jak wesoł napisał musisz zobaczyć jak to działa.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Liczba postów: 309
Liczba wątków: 36
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Mógłby ktoś zamieścić zdjęcie spoczynkowej pozycji tego krótkiego ramienia wciskanego na oś silniczka, interesuje mnie tylko fabryczne ustawienie. Zdjęcie można zrobić przy okazji zmiany filtra kabinowego.
Liczba postów: 239
Liczba wątków: 4
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
1
Zdejmij cięgiełko z ośki silnika włącz niech się sam wyłączy i złóż poprawnie na łrezie ci się przestawiło
Liczba postów: 309
Liczba wątków: 36
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
"Robiłem" mechanizm (kalamitki), po wyjęciu rzuciłem okiem- prościzna, więc rozebrałem. Podczas składania okazało się że istotne jest w jakim miejscu założysz to ramię na ośkę. Między oporami jest jakieś 130-140 stopni , silniczek wykręca 90 stopni więc jest spore pole manewru. Niestety zależnie od tego w jakim części tych 140 stopni ustawisz ten 90-cio stopniowy obrót silniczka wycieraczki będą zachowywały się różnie.Po trzech próbach udało mi się ustawić prawie dobrze, ale na suchej szybie wycieraczka pasażera trochę nie dochodzi, na mokrej jest dobrze. Myślę że zmieniając jeszcze ustawienie można uzyskać większą siłę w końcowej fazie ruchu wycieraczek (będą dochodziły na suchej szybie, tak było przed rozbiórką).
ps. w 2005 roczniku silniczek i i mechanizm zębaty wyglądają inaczej,silnik nierozbieralny a mechanizm jak nowy-chyba poprawili.