Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wspomaganie
#1
Mam taki problem. Układ wspomagania zapowietrza się. Nigdzie nie leci i nie ubywa płynu. Sharan 2005r. AUY. Stał dwa tygodnie nie odpalany i po tych dwóch tygodniach jakby mu przeszło. Płyn czysty bez powietrza. Niestety podczas pracy płyn nabiera coraz więcej powietrza i zaczyna skrzeczeć podczas skręcania. Na początku tylko przy dużym
skręcie a później również przy małym. Płyn robi się mocno napowietrzony.
Miał ktoś taki przypadek? Gdzie i jaka może być przyczyna.?
Cogito ergo sum
Odpowiedz




#2
Miałem kilkukrotnie takie przypadki co prawda w pojazdach "wagi ciężkiej" za każdym razem winna była pompa, ciągła powietrze przez uszczelniacze.oczywiście najpierw sprawdzone wszelkie węże,złącza itp.
Odpowiedz
#3
Cześć. Problem rozwiązany. Przyczyną był wyciągnięty pasek klinowy. Napinacz w czasie pracy dochodził do końca przez co występował lekki poślisk paska co skutkowało nierówną pracą pompy i w efekcie zapowietrzaniem układu. Po wymianie paska wszystko wróciło do normy.
Cogito ergo sum
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Układ kierowniczy, maglownica, wspomaganie. Sadek87 172 52,762 17-10-2023, 06:22
Ostatni post: wesol
  wspomaganie krzys-k2 10 2,793 27-08-2020, 10:31
Ostatni post: krzys-k2
  Wspomaganie układu kierowniczego a kontrolki mari0 12 2,765 07-03-2020, 12:55
Ostatni post: mari0

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości