Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: swiecąca kontrolka poduszki powietrznej
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
witam mam sharana 2.0 benzyna z gazem i pali mi sie kontrolka poduszki po wlaczeniu zaplonu zgasnie i zapala sie co z tym zrobić jaka jest przyczyna?
najczęsciej taśma zwijacza w kierownicy pada, tak przypadłość w SGA z tych lat.
coś takiego: http://allegro.pl/vw-sharan-00-tasma-zwi...27751.html

http://allegro.pl/tasma-poduszki-powietr...86089.html
bez podpiecia pod kompa nic nie wymieniaj. Odczytanie bledów pokaze ktora wiazka ma przerwe lub zware. Bredzi eopis czy to poduszka kierowcy czolowa czy pasazera czy ktoraś z bocznych lub nawet napinacz. Dośc często jest brak przejscia we wtyczkach pod siedzeniem lub taśma w kolumnie kierowniczej.
Czyli procedura wyglada nastepujaco:
1 odczytujesz bledy
2 naprawiasz instalacje
3 kasujesz bledy bo bez tego kontrolka bedzie sie świecić.
Podepne sie do tematu bo mam taki sam problem z kontrolka poduszki u mnie po sprawdzeniu wagiem wyswietla sie błąd 588 Zapalnik poduszki powietrznej kierowcy - N95, Obwód uruchamiania poduszki powietrznej 1 - strona kierowcy - N95 ale nie idzie go skasowac co moze być taka przyczyna
w trzech Sharikach (MKI przed fl) na cztery które miałem przyjemność podłączyć Vag problem ze znikającą poduszka tkwił w zwijaczu taśmy w kolumnie kierownicy (fotki w linkach z allegro powyżej) to jest najczęstsza przypadłość oczywiście mówimy o poduszce kierowcy jest to element najbardziej narażony na pękniecie bo ciągle używany i te taśmy lubią w 10 letnich i dalej już padać.
błąd 588 Zapalnik poduszki powietrznej kierowcy - N95 -zbyt duża oporność nie ma przejścia czyli albo brak styku albo zerwana taśma poduszki
jeszcze może być "rezystancja za niska" czyli zwiera do masy

na cztery auta SGA 3x zwijacz poduszki 1x kable pod siedzeniem
tasma najczesciej z racji iz te auta maja niejednokrotnie pod milion km nakrecone wiec i ta kiera tez troszke nakrecona musi być.
W swojej historii mialem tyle przypadkow ze szkoda gadać. Od zamalych rezystancji po za duze czyli przerwane kable, Braki przejscia we wtyczkach pod siedzeniami czy tasmy w kierownicy ale takze wtyczka przy module sterujacym poduchami lekko wysunięta. Wysuniecie wtyczki czy pod siedzeniem czy przy podule powoduje ze kable sie zwieraja by wyładować ewentualne elektrostatyczne przejscia pradu by nie wypaliła poducha przy wypinaniu czy wpinaniu kabla. Mialem tez taki przypadek ze byla pomylona poduszka- czyli vag wykazywał bład poduszki pasażera a problem byl tak naprawde w poduszcze kierowcy.

piotr2622

u mnie padł sensor, wymieniłem i jest ok.
Przekierowanie