Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Brak ładowania akumulatora
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witajcie mam pytanko dziś rano odpalam Sharana i miałem problem auto odpaliło ale podłączyłem miernik i okazało się że nie ma ładowania auto pracuje na 600 obr/min tak jakby w trybie serwisowym co może być przyczyną alternator ?
moze pasek spadł lub strzelił a moz eropla alternatora tzw sprzegielko przepuszcza. A moze altek siadł- mostek prostowniczy lub regulator itp.Wszytsko do sprawdzenia w 15 minut.
Spoko więc tak pasek jest na swoim miejscu był niedawno wymieniany na nowy oryginalny z Vw IdczakWink więc alternator?pozostaje.Jak stałem na światłach obroty wskoczyły do 2000tys/min i jak dodałem gazu do 4000tys/min spadły do 600 obr/min
Witam, mam dziwny problem w mojej Alhambrze, otóż po odpaleniu auta (kiedy stoi całą noc w garażu) i dodaniu lekko gazu 1200 obr/min zapala się kontrolka od ładowania i słychać przy skrzynce bezpieczników załączenie przekaźnika. Kontrolka świeci świeci tylko pół sekundy i gaśnie.
moim zdaniem słabe ładowanie masz na aku. może regler coś szwankuje a w naszych autach to jest chyba część przy szczotkach w alternatorze ... ( jak się mylę poprawcie)...
sprawdz na poczatek kable- masowy takze ale glownie tyczy sie kabla łaczacego altek z plusem aku. Same bieguny na aku tez mozesz poczyscic. Sprawdz łądowanie, napiecie na odpalonym silniku z obciazeniem oraz na podwyzszonych obrotach. Jesli nadal bedzie cos nie halo to ja bym wyciagnał regulator z altka i jest ona razem ze szczotkami. Mozliwe ze sie koncza szczotki. Mialem kilka takich przypadków.
Dzięki za odzew, sprawdzę przewody.
Co do szczotek, przed wakacjami musiałem wymienić sprzęgiełko w alternatorze, i "fachowcy" doradzili mi aby szczotek nie wymieniać, bo jeszcze sporo pochodzą.
Może ta nieszczęsna skrzynka bezpieczników na akumulatorze . U mnie kabelek; alternator - skrzynka się przegrzał i zasyfił auto straciło ładowanie na trasie zapaliły sia kontrolki abs i poduszki . Przemyśliwałem styki scyzorykiem od tamtej pory działa
Ta masa że podpięta to nie znaczy że jest dobrze ja kiedyś w golfie tez wymieniłem alternator i było to sam po porządnym wyczyszczeniu śrub i zacisków ładowanie powróciło. Oczywiście wyczyściłem nie tylko stronę Aku zaciski ale tez drugą stronę przewodów, jak się nie mylę masowy przewód idzie na zacisk śruby przy alternatorze.
Witam, przy okazji wątku podzielę się swoim przypadkiem.
Wątek stary ale jak ktoś będzie szukał to może się przydać.
Miałem popękany pasek wielo klinowy dwustronny) ten od wspomagania,klimy,ładowania i co tam jeszcze.
W zapasie woziłem nowy i wreszcie nadarzyła się okazja żeby go wymienić i od tej pory zaczęły się problemy, początkowo tylko pisk paska od czasu do czasu, następnie problemy z prądem po dłuższym postoju i na koniec brak ładowania od czasu do czasu.
Już myślałem że to któreś koło się kończy.
Tymczasem okazało się że to ten niby oryginalny pasek, był o dwa cm. Za długi.
Morał? Wszędzie pracują tylko ludzie i popełniają błędy)
Stron: 1 2 3
Przekierowanie