Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA
odpowietrzenie chłodnicy 1,9 115 - Wersja do druku

+- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum)
+-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-DZIA%C5%81-TECHNICZNY)
+--- Dział: Sharan Alhambra 1995-2009, Galaxy 1995-2005 (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Sharan-Alhambra-1995-2009-Galaxy-1995-2005)
+---- Dział: Ogólno techniczny (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Og%C3%B3lno-techniczny)
+---- Wątek: odpowietrzenie chłodnicy 1,9 115 (/Thread-odpowietrzenie-ch%C5%82odnicy-1-9-115)



odpowietrzenie chłodnicy 1,9 115 - piwek86 - 03-07-2012

Witam koledzy założyłem adapter z czujnikiem temp do wskaznika na słupku na wężyku z chłodnicy który idzie do silnika noi teraz tak odpaliłem auto zagrzałem do 90 stopni oczywiscie wczesniej spuszczony płyn niecały bo spuszczałem na patencie od węza na którym zrobiłem przerwe by dołozyc adapter dolałem go spowrotem zgasiłem auto odkręciłem korek wlewu płynu zrobiło psss czyli powietrze poszło ok zakręciłem i teraz pytanie czy takie odpowietrzenie wystarczy ? czy gdziś cos jeszcze trzeba jakis manewr zrobić Smile


RE: odpowietrzenie chłodnicy 1,9 115 - wesol - 04-07-2012

teoretycznie uklad sam sie odpowietrza ale czasami bywa tak ze trzeba mu pomóc. Najlepiej to sie lekko luzuje weze tak by powietrze ucieklo. Odpowietrznikow w dzisiejszych autach nie ma.


RE: odpowietrzenie chłodnicy 1,9 115 - piwek86 - 04-07-2012

no ja juz z wężami niezadzieram luzując je ;p bo dokręciłem tak mocno opaski z wezy ze jedna metalowa pękła po zagrzaniu sie i poowe płynu na silnik poleciało ... wymieniłem na grubszą a nawet dwie dałem i nowe węże i powinno byc już w porządku tylko niewiedziałem do końca jak z tym odpowietrzaniem bo podajrze na forum bmw pisało ze odpowietrza sie auto w 3 miejscach jezeli chodzi o chłodnice wolałem zapytac jak to jest w sharanie juz jestem spokojniejszy Smile dzięki Smile


RE: odpowietrzenie chłodnicy 1,9 115 - maciek-basia - 04-07-2012

witam ja swojego odpowietrzałem jak przerabiałem ogrzewanie na postojowe wtedy stanołem na wzniesieniu przodem do góry i 2000 koła obrotów do pierwszego załonczenia wiatraka i po kłopocie