Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA
Pytanie odnośnie turbosprężarki - Wersja do druku

+- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum)
+-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-DZIA%C5%81-TECHNICZNY)
+--- Dział: Sharan Alhambra 1995-2009, Galaxy 1995-2005 (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Sharan-Alhambra-1995-2009-Galaxy-1995-2005)
+---- Dział: Silnik Diesela (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Silnik-Diesela--63)
+---- Wątek: Pytanie odnośnie turbosprężarki (/Thread-Pytanie-odno%C5%9Bnie-turbospr%C4%99%C5%BCarki)



Pytanie odnośnie turbosprężarki - maxi186 - 12-01-2014

Witam

Mam takie pytanie. Czy do Galaxy mk1 1.9 TDI 1Z podejdzie turbosprężarka od VW Golf III 1.9 TDI?


RE: Pytanie odnośnie turbosprężarki - przemo - 12-01-2014

Tak bo to są dokładnie te same silniki.
O ile tamten też jest 1z oczywiście.


RE: Pytanie odnośnie turbosprężarki - maxi186 - 12-01-2014

No to dobrze wiedzieć bo w mojej suszarce łopatki się kończą. A powiedzcie mi tak z ciekawości od AHU tez by podeszła?


RE: Pytanie odnośnie turbosprężarki - wesol - 12-01-2014

od poli ibizy passata B5 vento caddy itd itd. te same suszarki.


RE: Pytanie odnośnie turbosprężarki - Scrappy - 12-01-2014

AHU to to samo co 1z


RE: Pytanie odnośnie turbosprężarki - bartixr - 18-01-2014

Potrzebujesz sprężarki o numerach:
5303 988 0006
454083
454083




RE: Pytanie odnośnie turbosprężarki - andrew7800 - 18-01-2014

Zgadza się AHU ma turbinkę 1Z, tak jest u mnie właśnie dziś wróciłem od mechanika.Smile


RE: Pytanie odnośnie turbosprężarki - Piter1028 - 23-05-2020

czy do afn podejdzie turbo z arl ?czy moze asz? bedzie duzo przeróbek?


RE: Pytanie odnośnie turbosprężarki - wesol - 23-05-2020

Da się założyć. Przeróbek niewiele. Tylko sens słaby. Żeby wykorzystać potencjał to trzeba tak: pogrzebać w pompie i ja przerobić na 11 do tego wtryski 216 a najlepiej 230. A za chwilę skończy się sprzęgło. Do ogarnięcia programowego to jeszcze tak: wymiana/ lutowanie map sensora na 3 barowy no i lutowanie kości by dokonać chiptuningu. Myślę że to jakieś 3000 zł najmniej bez wymiany sprzęgła które by to ogarniały. Teraz zdrowe turbo arl w dzisiejszych czasach też tak łatwo dorwać jak Sharana przefliftowego niezgnitego niebitego kupić.