1.8t AWC-Turbo przeładowuje, proszę o analizę logów. - Wersja do druku +- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum) +-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-DZIA%C5%81-TECHNICZNY) +--- Dział: Diagnostyka VAG (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Diagnostyka-VAG) +---- Dział: Analizy logów (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Analizy-log%C3%B3w) +---- Wątek: 1.8t AWC-Turbo przeładowuje, proszę o analizę logów. (/Thread-1-8t-AWC-Turbo-prze%C5%82adowuje-prosz%C4%99-o-analiz%C4%99-log%C3%B3w) |
1.8t AWC-Turbo przeładowuje, proszę o analizę logów. - bobi1983 - 03-11-2015 To mój pierwszy post więc chcę się przywitać. Z tego co zauważyłem w logach sprężarka mocno przeładowuje, ale dlaczego to już nie mam pojęcia. Proszę o analizę logów. Jeśli czegoś brakuje to dorobię i wstawię jak najszybciej. Grupa 114: http://vaglog.pl/log_238255.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_238254.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_238252.html Grupa 033: http://vaglog.pl/log_238250.html Grupa 118: http://vaglog.pl/log_238260.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_238259.html Grupa 002: http://vaglog.pl/log_238258.html Grupa 115: http://vaglog.pl/log_238257.html Przed zrobieniem logów nie miałem żadnych błędów a po fakcie pojawił się następujący: 1 Fault Found: 17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded P1555 - 35-10 - - - Intermittent Przy zwykłej jeździe ten błąd nie wyskakuje. Dodam jeszcze, że mam zmienioną mapę na około 185kM ale przed zmianą występował taki sam problem. Co o tym myślicie? Proszę o pomoc. RE: 1.8t AWC-Turbo przeładowuje, proszę o analizę logów. - wesol - 03-11-2015 Rób ligi z pedalem gazu w podłodze! RE: 1.8t AWC-Turbo przeładowuje, proszę o analizę logów. - bobi1983 - 03-11-2015 To są logi z pędzlem w podłodze ale nie krecilem bo wyżej jak 4500rpm. RE: 1.8t AWC-Turbo przeładowuje, proszę o analizę logów. - bobi1983 - 04-11-2015 Widzę, że te logi to jakiś ciężki temat. Nikt z 88 czytających nie potrafi nic powiedzieć? Panowie! Pomocy bo mi w końcu turbina wystrzeli zanim ktoś się wypowie. RE: 1.8t AWC-Turbo przeładowuje, proszę o analizę logów. - Peszek - 04-11-2015 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17963/P1555/005461 Sprawdzaj po kolei,zaczął bym od n75 1.8T AWC- Turbo przeladowuje i dziwne logi z przepustnicy. - bobi1983 - 16-11-2015 Witam. Moje objawy są następujące: Po wciśnięciu pedału gazu w podłogę auto pięknie się rozpędza. Przy 2500 zaczyna być słychać szum z silnika a następnie spust powietrza (zawór DV albo jakiś inni zawór zabezpieczający) i przyspieszenie spada. Następnie auto znów się ładnie zbiera (czasem jest jeszcze jeden mały muł w okolicach 3000). Zauważyłem też, że jeśli po tym spuście powietrza od razu zdejmę nogę z gaz, wychamuje do 1300rpm i znów wcisnę gaz do spodu, to wcześniejszy objaw znika i auto ładnie kręci się aż do końca zakresu (log grupy 115 od 86s). Auto ma zmienioną mapę na 185km, zawór DV wymieniony na nowy oryginał. Niepokoi mnie również odczyt z czujnika kata przepustnicy (log grupy 060 i trochę zepsuty log grupy 003). Pomimo wcisniecia pedału w podłogę odczyty są jakieś dziwne. LOGI: Grupa 000, 001: http://vaglog.pl/log_239752.html Grupa 002, 001: http://vaglog.pl/log_239753.html Grupa 003, 001: http://vaglog.pl/log_239754.html Grupa 015, 016: http://vaglog.pl/log_239755.html Grupa 030: http://vaglog.pl/log_239756.html Grupa 031: http://vaglog.pl/log_239757.html Grupa 032: http://vaglog.pl/log_239758.html Grupa 033: http://vaglog.pl/log_239759.html Grupa 060: http://vaglog.pl/log_239760.html Grupa 114: http://vaglog.pl/log_239761.html Grupa 115: http://vaglog.pl/log_239762.html Grupa 118: http://vaglog.pl/log_239763.html Proszę o jakąś poradę bo sam to już tego nie ogarniam. Z góry dziękuję za pomoc. RE: 1.8T AWC- Turbo przeladowuje i dziwne logi z przepustnicy. - bobi1983 - 17-11-2015 I jak? Żadnych pomysłów? Kicha. Coraz bardziej martwi mnie ta sytuacja i mam obawy jak długo turbo wytrzyma. RE: 1.8t AWC-Turbo przeładowuje, proszę o analizę logów. - bobi1983 - 30-12-2015 Odświeżam temat. Wyczyściłem N75 i zauważyłem poprawę.Teraz nie przeładowuje mi do końca zakresu i jeszcze trochę ale o 0,27 bara. Logi poniżej: Grupa 003, 117, 118: http://vaglog.pl/log_245150.html Jak widać maksymalna wartość to 2270 a zadane w tym momencie jest 2000 (auto jest po programie). Zauważcie też jak świruje przepustnica, żeby to ogarnąć i nie rozwalić turbo. Nie jestem pewien czy wartości N75 są poprawne a nie chce w ciemno kupować nowego bo to koszt 430zł. Jest też objaw który występował już wcześniej ale nie wiązałem go z tą sprawą. Po wciśnięciu pedału przyspieszenia do spodu i osiągnięciu około 2800rpm zaświeca się kontrolka EPC i razem z nią wyłącza się ESP co objawia się zapaleniem kontrolki na zegarach. Po osiągnięciu 4000rpm kontrolka EPC gaśnie ale nie włącza się ESP. Próbowałem włączyć go przyciskiem ale nie reaguje. Dopiero ponowne uruchomienie silnika przywraca wszystko do normy. Po takim epizodzie w komputerze nie zapisują się żadne błędy. Objaw ten występuje tylko na benzynie, na gazie go niema. Wiąże to z tym, że na gazie auto jest słabsze i nie osiąga tak dużych ciśnień w dolocie. Dodam jeszcze, że mam wyprogramowany EGR ale fizycznie jeszcze tam siedzi. Może to on nie jest do końca szczelny i robi jakieś zawirowania w układzie. Co wy na to? Ja bujam się z tym już dwa miesiące czyli od kiedy zrobiłem pierwsze logi |