Liczba postów: 407
Liczba wątków: 57
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
witam wszystkich wiem że to nie sharan ale może komuś przyjdzie coś do głowy w sumie to też tdi pd podpiąłem znajomemu przez vcds Jette 2006 rok z silnikiem bxe ma cały czas przeładowanie. A teraz po kolei sprawdziliśmy wiązkę od zespołu zaworów do ECU, zmienialiśmy na podmiankę zespół elektrozaworów, Podciśnienie po wysterowaniu turbiny rośnie na vacuometrze do -0.8 ale nie spada to znaczy wchodzę w basic setting 011 statyczne wężyk wyciągnięty z gruszki a podpięty vacuometr ON podciśnienie -0.8 OFF podciśnienie -0.6 i moje pytanie nie powinno puścić na 0??? inaczej BS 1400 obrotów ciśnienie ok 1290 czy ON czy OFF ciśnienie nie reaguję. Jak ściągnę wężyk i ustami podciągnę sztanga napina się ok 1.5cm puszczam spada od razu a podczas BS właśnie nie. ogólnie jadąc w MS 011 cały czas przeładowanie o ok 0,3. Miał ktoś taki przypadek może jakaś wskazówka dla samouków. Pozdrawiam
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Czasem te zespoły elektrozaworów się psują. Poszukajcie jeszcze innego na podmianke.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 407
Liczba wątków: 57
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
witam dziś dzwoniłem do znajomego znajomego jutro jestem umówiony na pożyczenie drugiego sprawnego ciekawy jestem czy to cos pomoże.
Liczba postów: 407
Liczba wątków: 57
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Dla potomnych po 3 dniach doszliśmy okazało się że zamienione były wężyki przy zaworze elektromagnetycznym zawór nie upuszczał podciśnienia bo nie miał gdzie podpięty pod niego był egr a do egr podpięte było upuszczenie.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Jak to mówią, tzw szkolny błąd. I tak bywa czasem.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.