Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
09-05-2013, 08:39
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-05-2013, 08:44 przez daneczek76.)
(08-05-2013, 21:47)raventes napisał(a): Więc robimy listę
Amory + pewnie są tam jakieś odboje? A wymienić z tyłu muszę ponieważ 1 się delikatnie poci.
Amortyzatory maja odboje fabrycznie jak kupisz nowe to już będą zamontowane.
(08-05-2013, 23:24)G.T. napisał(a): a mozna ten temat przesunac do ogolnej techniki? Przeciez benzyna ma to samo zawieszenie.
Nie do końca różnią się amortyzatorami bo turbognojek ma cięższy przód.
(09-05-2013, 06:56)maxi186 napisał(a): U mnie znowu na odwrót jak jadę na pusto to stuka a jak załadowany to nic nie słychać.
raczej standard i oznaka tego że masz wywalony amor na najmniejszych drganiach (gdy jest rozciągnięty czyli auto nie załadowane) w ogóle może nie tłumić, a gdy auto załadujesz amortyzator z chodzi niżej i ma lepszą charakterystykę.
Najlepiej to widać na wykresie amorów. Zwykły przegląd tego nie wykaze tylko pokaże procentowo że jest ok.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
09-05-2013, 13:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-05-2013, 20:50 przez wesol.)
(08-05-2013, 23:13)raventes napisał(a): I co stukało? U mnie coś stuka jak auto jest załadowane dość solidnie - na pusto nic nie słychać. Jakiś taki metaliczny dźwięk.
U mnie akurat tuleje stabilizatora przód i tył, ale kiedyś przez jednego palanta wpadłem w dziurę i na wybojach, studzienkach było słychać właśnie metaliczne stukanie. Bilans? Obie tylne sprężyny pęknięte.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 32
Liczba wątków: 4
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
0
ja u siebie jak pobujam tyłem to słychać taki stuk jakby ktoś delikatnie młotkiem uderzał o żelazo. Amory już kopiłem, firmy KYB.
Liczba postów: 946
Liczba wątków: 58
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
1
Uważacie że tylko te części powinienem zmienić i nic więcej nie ruszać?
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
(09-05-2013, 22:01)raventes napisał(a): Uważacie że tylko te części powinienem zmienić i nic więcej nie ruszać?
Jeśli nic się nie dzieje to po co?
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 946
Liczba wątków: 58
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
1
09-05-2013, 22:05
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-05-2013, 22:06 przez raventes.)
No właśnie się dzieje:
Amor się poci ( będą zmienione )
Coś stuka przy większym załadunku ( nie wiadomo co )
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
(09-05-2013, 22:05)raventes napisał(a): No właśnie się dzieje:
Amor się poci ( będą zmienione )
Coś stuka przy większym załadunku ( nie wiadomo co )
No to amorki już masz, a to co stuka to już musisz sam wybadać. Jak mówiłem podjedź na szarpaki zapłacisz 20zł i będziesz wiedział co kupować.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 946
Liczba wątków: 58
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
1
09-05-2013, 22:11
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-05-2013, 22:12 przez raventes.)
Ok, w takim razie dzięki za pomoc. Wymienię co napisałem i zobaczymy czy będzie jakaś poprawa w pracy zawieszenia. Amorki brać dwururkowe czy jedno?
Liczba postów: 946
Liczba wątków: 58
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
1
Wymieniłem póki co same amory z tyłu i stukania brak. Mam jednak teraz przypływ gotówki i chciałbym zająć się też przodem. I tu jak zwykle pytanko do Was. Co wymienić? Amortyzatory + co jeszcze ?