15-03-2020, 11:57
A na końcu skręcić spaxem. Maialbym obawy poruszając się takim autem
Podpora półosi i przegub wewnętrzny
|
15-03-2020, 11:57
A na końcu skręcić spaxem. Maialbym obawy poruszając się takim autem
Dlaczego???
Myślisz że ktoś toczy te talerzyki na tych trzpieniach??? Przecież oni też to nabijaja. Myślałem o przejściu na zwykle przeguby ale części są tak tanie że nie warto. A robota wiadomo że zrobi się samemu.
Talerzyki są nakładane. Do umycia całego przegubu wskazane jest żeby go rozebrać na części pierwsze. Zaklepania na koszu przegubu stosuje audi gdyż to ułatwia montaż półosi do auta. Poprostu nie wyskoczy nam krzyżak z talerzykami z kosza gdy zakładamy cała poloske do skrzyni i nieszczęsnego zawieszenia wielowahaczowego. Można szarpać półosią. Tych zaklepan nie spotkałem w toyocie Corolli jak wymieniałem sprzęgło. Wyskoczył właśnie talerzyk z kosza. Tak samo nie mają tego zaklepania polisie w oplach.
15-03-2020, 14:37
Tak się zastanawiałem w temacie problemów różnych użytkowników z podporami półosi.
Regeneracje i zamienniki nie zawsze są trwałe, ogólnie sporo z tym kłopotów. A jakby tak, poszukać na szrotach skrzyń biegów z reduktorami do 4motion i użyć ich jako podpory. To rozwiązanie jest znacznie bardziej pancerne od zwykłych podpór. Trzeba by tylko sprawdzić jak to przykręcić do skrzyni, czy podejdzie do każdej sharanowskiej skrzyni (4motion były w różnych wesrsjach silnikowych). Myślę, że jeśli dałoby się zamontować reduktor od 4motion to właściciel sharana miałby dożywotnio rozwiązany problem podpory.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Audi stosuje te zaklepanie wylacznie w tych przegubach w innych przegubach audi tego już nie ma.
15-03-2020, 15:56
To zaklepanie jest do usunięcia dremelem w 10minut i później już wszystko fajnie się rozbiera i wymienia.
Ja wymieniłem wewnętrzne przeguby na takie z audi i telepanie ustało - a było spore i się pogarszało. Jakby ktoś chciał to mogę oddać dwie półosie z audi do eksperymentow. W giełdzie opisałem.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Przegub i prosba o pomoc | greg1978 | 2 | 163 |
24-03-2024, 14:56 Ostatni post: wesol |
|
Łożysko podpory półosi | Niemago | 1 | 283 |
04-08-2023, 16:31 Ostatni post: wesol |
|
Wymiana czy regeneracja półosi | Chmielu | 0 | 725 |
17-05-2020, 07:54 Ostatni post: Chmielu |
|
Przegub wewnetrzny/półoś 2.8 4motion | Goffyy | 15 | 3,572 |
26-08-2019, 20:33 Ostatni post: wesol |
|
Przegub wału 4motion | bloch | 0 | 637 |
31-03-2018, 16:43 Ostatni post: bloch |
|
MkI Obieg wewnętrzny-problem/sterowanie/syczenie | aras26a | 25 | 18,890 |
27-12-2017, 13:33 Ostatni post: Toll69 |
|
Przegub wewnętrzny - sprawdzenie, demontaż | djrafix | 31 | 30,691 |
14-05-2017, 19:39 Ostatni post: andrew7800 |
|
Stuki przy skręcie i hamowaniu silnikiem - przegub | mareceq | 3 | 3,808 |
02-05-2017, 07:51 Ostatni post: PAMONIUSZ |
|
Jakiej firmy przegub wewnetrzny do MK II | bercik350 | 34 | 22,656 |
19-01-2017, 15:04 Ostatni post: wesol |
|
podpora i wałek poprawiane | radzio- | 65 | 34,549 |
16-08-2016, 20:44 Ostatni post: tolus24 |