Liczba postów: 406
Liczba wątków: 2
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
1
Wtryski,turbo,dwumas,napęd pompy olejowej,najlepiej do ASO zadzwonic nr VIN,ewentualnie UPG, a reszta to pryszcz...
Galaxy AUY
Liczba postów: 63
Liczba wątków: 3
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
0
ja bym odpuscil 2.0 tdi , kolega mial takiego to nie mogl go sprzedac wlasnie przez ten silnik , a drugi znajomy 2 razy silnik wymienial , sharany z 2007 roku
Liczba postów: 42
Liczba wątków: 4
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
0
Ja odpusciłem sobie 2.0 na korzyść 1.9 tdi i jestem zadowolony.
Power by StingerA6
Liczba postów: 144
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
Na początku brak wiedzy co do tych silników skutkował ich sporą awaryjnością. Teraz mamy sporą wiedzę co jest słabym ogniwem w tych silnikach i właściwa reakcja w odpowiednim momencie sprzyja bezawaryjnej eksploatacji. Fakt, nie zawsze jest to tanie i rzeczywiście 1,9 tdi ma tutaj znaczną przewagę. Jednak rozpowszechnianie "mitów" (teraz to już nie mity tylko fakty) na temat tego 2 litrowego silnika wpływa na jego odsprzedaż. Pewnie dlatego możesz go kupić w okazyjnej cenie.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
silnikow 2.0 jest tez cala masa rodzajow tak jak i 1.9 wiec tu tez istotna sprawa jest wybór tego konkretnego przypadku. Coprawda w SGa bylo ich zdaj sie tylko dwa rodzaje w sumie praktycznie nic sie od siebie nie rozniace 2.0 ale tak ogolnie to koncern vag narobil ich troszke od takich ktore sa jedynie rozwiercona jednostka 1.9 po calkiem inne konstrukcyjnie. Poza tym dochodzi tez to ze najczesciej w tdi stosowano raczej tanie elementy boscha ale tez byly inne jak siemens ktory jesli chodzi o wtryski jest dosc drogi, nienaprawialny juz tak latwo jak bosch itp sprawy.
Zatem wybór silnika musimy sobie realizowac nie tylko pod kątem parametrow( mocy) czy spalania ale tez i ewnetualnych napraw w przyszlosci.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 252
Liczba wątków: 16
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
0
03-01-2014, 11:03
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-01-2014, 11:05 przez jolantcha61.)
najlepszy jest 2.0 tdi bmm lub bmn zero problemu w układzie korobowo tłokowym bo brak felernej pompy olejowej jeszcze mozna do prkatycznie kazdego 2.0 tdi wsadzic pompe olejowo z 1.9 tdi pd tylko trzeba zaslepic 1 kanał olejowy i silnik praktycznie bezawaryjny jednak wole 1.9 tdi gdy łatwiej odsprzedac jak kupujacemu wytłumaczysz ze masz 2.0 tdi z pompa oleju 1.9 tdi kazdy sie wystraszy 2.0 tdi juz ma zepsuta opinie przez debili taka prawda ogolnie gdy by nie pompa oleju to nie było by tak zle
dodam tylko ze przeróbka to koszt ok 400-600zł wiec nie sa to mega wielkie pieniadze a najwazniejsze ze juz nie patrzysz cała droge na fis kiedy pokaże sie oliwiarka hehe