14-09-2014, 16:44
Tak jak w tytule. Szukałem w dziale,ale nie udało mi się znaleźć. Auto seat Alhambra 1,9 tdi rok 99.
Silnik ma 50 tyś. przebiegu. Był zamontowany nowy. W niemieckim warsztacie. W sumie tylko pompa jest stara z osprzętu. Turbina też jest nowa. Autko ma prawie 300 tysi nalatane. opiszę teraz objawy. Silnik nie ma problemów z odpalaniem,wkręca się ładnie na obroty i w ogóle miód. W zimie,wiosną i jesienią. W lecie wystąpił problem. Otóż przy wyższej temperaturze silnika (normalnie zegar temperatury wskazuje mi troszkę powyżej pierwszej kreski) dochodzącej do kreski środkowej silnik traci moc. Żeby móc dalej jechać muszę go wychładzać ogrzewaniem na maxa żeby temperatura spadła. Jak myślicie,winna jest przepływka? A może macie jakieś inne pomysły?
Pozdrawiam
Silnik ma 50 tyś. przebiegu. Był zamontowany nowy. W niemieckim warsztacie. W sumie tylko pompa jest stara z osprzętu. Turbina też jest nowa. Autko ma prawie 300 tysi nalatane. opiszę teraz objawy. Silnik nie ma problemów z odpalaniem,wkręca się ładnie na obroty i w ogóle miód. W zimie,wiosną i jesienią. W lecie wystąpił problem. Otóż przy wyższej temperaturze silnika (normalnie zegar temperatury wskazuje mi troszkę powyżej pierwszej kreski) dochodzącej do kreski środkowej silnik traci moc. Żeby móc dalej jechać muszę go wychładzać ogrzewaniem na maxa żeby temperatura spadła. Jak myślicie,winna jest przepływka? A może macie jakieś inne pomysły?
Pozdrawiam