Liczba postów: 15
Liczba wątków: 2
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
0
Witam
Ten sam problem jak w temacie. Po wizycie u klimatyka padło na nieszczelny parownik klimatyzacji I tu moje pytanie. Czy da się go wyciągnąć z obudowy nagrzewnicy bez wyciągania jej z samochodu? To że muszę rozkopać cały kokpit już wiem. Wszystkie opisy jakie znalazłem dotyczą naprawy ogrzewania. Nie natrafiłem na informacje dotyczące klimatyzacji. Czy jest konieczność wymontowania z samochodu całej obudowy nagrzewnicy ? Jeśli trzeba wyciągnąć całą nagrzewnicę na zewnątrz samochodu to kiepsko to widzę - trzeba chyba zdemontować belkę poprzeczną i wspornik kolumny kierownicy.
Z góry dzięki za wszelkie informacje.
Liczba postów: 584
Liczba wątków: 9
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
5
30-04-2016, 20:09
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-04-2016, 20:16 przez dmusek.)
Da się bez, ale wtedy jest sporo rwania i wyciągania na siłę. Sporo plastików można w ten sposób uszkodzić i będzie skrzypiało albo rypało później. Szczególnie trzeba uważać na bolce plastikowe, które łatwo się wyłamują. A jak się wyciągnie całą trumnę to sprawa prosta, chociaż jest problem z belką i poprzeczką. Coś za coś.
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 7
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
0
Witam. Temat z przed roku ale nigdzie odpowiedzi. Muszę wymienić parownik klimatyzacji w sharan 99 i stanąłem na tym etapie co ZuberOs. Nie mogę zdemontować tej stalowej belki bo jest połączona na stałe (zrywalnymi fabrycznie śrubami) z kolumną kierownicy. Co teraz ? Czy rozwiercać te śruby? czy demontować dalej razem z pedałami hamulca i sprzęgła? Jak sobie poradziliście? Pozdrawiam Gugar
Liczba postów: 419
Liczba wątków: 14
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
0
słyszałem ze da sie wyciągnąć bez rozgrzebania całej deski , za schowkiem trzeba wycinać otwór rewizyjna rozgrzanym nożem (nóż + opalarka gazowa żeby go podgrzewać do czerwoność )po wymianie można zaklej klejem na gorąco , Niby metoda trochę rzeźnicka ale moim zdaniem mniej inwazyjna ;-) tańsza i szybsza niż rwanie całej deski