Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
21-11-2018, 08:00
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-11-2018, 09:34 przez Czerwony.)
To tak nadal nic nie wiesz i pewnie płacisz za to. Mechanik niech pomierzy te ciśnienia i zapodaj tu na forum. Nie baw się w mechanika to nie jest gość po ohp. Pokaż jakie uszczelki powymieniał? Czy czasem tej pompy tandem jakim silikonem nie uszczelniał.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Nie ma czegoś takiego jak za duży akumulator. W dźwigu mamy dwa Aku chyba 180 czy 220 Ah a alternator malutenki bo coś koło 70 A coś koło 10 lat napewno mają. Ja już tam pracuje 7 lat.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,178
Liczba wątków: 71
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
7
"Za duży" aku + krótkie przebiegi = ciągle niedoładowany
"Za duży" powiedzmy że w cudzysłowie, czyli za duży do sposobu eksploatacji.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
21-11-2018, 15:48
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-11-2018, 18:00 przez wesol.)
Nie ma czegoś takiego. Aku kwasowe mogą być wyładowane do 50% swojej pojemności ale zaraz muszą być naładowane. Teraz jeśli mało jeździsz tak że jest niedoladowanie bo bilans masz ujemny bądź altek słaby czy kable liche to i mały będzie niedoladowanie i duży. Generalnie to nawet ten mały będzie bardziej niedoladowany bo ma większy opór wewnetrzny. Gdyby zapodac Aku zasadowy to miNa rozładowywać prawie do zera. Są to Aku które też maja ilość cykli po 1000 a nawet i 1500 a kwasowy to tak 500. Niestety drogie w produkcji, ciężkie i większe gabaryty bo napięcie też niższe. Za to odporne i żywotne na długi czas. Czyli do łodzi, jachtów idealne.
Zresztą co tu dużo mówić jak np sga miewały Aku nawet 95 Ah a altek no 90 lub 120 amperowy a jakiś golf czy Touran ma Aku 64 Ah a altek np 140amperowy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Nie był bym taki pewny. Komplet uszczelek kosztuje prawie 200 zł plus robota jeszcze.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 2
Dołączył: Aug 2017
Reputacja:
0
Pompę wyjaśnię. Co do akumulatora to jest 740A 80Ah.
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 2
Dołączył: Aug 2017
Reputacja:
0
Pojawił się nowy objaw. Sharan gaśnie po przejechaniu 1km później po odpaleniu nierówno pracuje i po chwili wszystko przechodzi