27-12-2012, 02:19
alternator wiekszy nic ni nie da. Nie tu masz problem zapewne. To z ealtek jest 90 czy 120 amperowy nie jest tak mocno ważne gdyz jest to prad jego maksymalny. On nigdy ci takiego proadu nie poda chocby niewiem co. Po pierwsze przy pradzie 120 amper spawa sie juz spawarka elektrodową wiec wyobraz sobie jaki to prad jest. Ani altek by tego nie przetrzymał ani aku ani instalacja.
Akumulatory tak czy siak musial bys spiac rownolegle ale tak czy siak nie jest to zbytnio dobre bo aku nie wolno spinac rownolegle zwlaszcza o roznej technologii jak i wielkosci, firmy oraz stopnia zużycia.
Albo masz problem z uplywnoscia pradu albo robisz male dystanse i tu nie pomoze nawet akumulator od tira 220 Ah bo i tak go wycycka tyle ze nie w dwa tygodnie tylko dwa miesiace.
Ten kondensator nie powinien w czasie spoczynku cokolwiek pobierac wiec albo on dretwy jest albo lipnej firmy i niedopracowany jakijs.
Akumulatory tak czy siak musial bys spiac rownolegle ale tak czy siak nie jest to zbytnio dobre bo aku nie wolno spinac rownolegle zwlaszcza o roznej technologii jak i wielkosci, firmy oraz stopnia zużycia.
Albo masz problem z uplywnoscia pradu albo robisz male dystanse i tu nie pomoze nawet akumulator od tira 220 Ah bo i tak go wycycka tyle ze nie w dwa tygodnie tylko dwa miesiace.
Ten kondensator nie powinien w czasie spoczynku cokolwiek pobierac wiec albo on dretwy jest albo lipnej firmy i niedopracowany jakijs.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.