A ja bym powiedział tak:
1. Hamownia i pomiar jak jest obecnie
2. zakup ten czip i wsadź pod machę
3. Hamownia i pomiar "po"
Każdy człowiek wie, że do wolnossącej jednostki trzeba już mechanicznie podchodzić i nakłady na to będą nieopłacalne vs. cena auta (no chyba, że kochamy je na zabój i jest przezaje... jak Sharan )
..ale nie znamy o tych boxach opinii od tych, którzy zamontowali i hamowali auta przed i po. W sumie z dwojga złego lepiej się uczyć na cudzych błędach.
Przy TDI, bądź TBenz może to ma sens, chociaż jak przedmówcy jestem zdania, że powinno się takie mody robić "pod konkretne auto"
Pamiętaj tylko, że cudów na świecie nie ma lopez i pisaliśmy Ci o tym, ale próbuj.
Najlepsze, że to i 2.0B podnosi o 30 % hehehe
1. Hamownia i pomiar jak jest obecnie
2. zakup ten czip i wsadź pod machę
3. Hamownia i pomiar "po"
Każdy człowiek wie, że do wolnossącej jednostki trzeba już mechanicznie podchodzić i nakłady na to będą nieopłacalne vs. cena auta (no chyba, że kochamy je na zabój i jest przezaje... jak Sharan )
..ale nie znamy o tych boxach opinii od tych, którzy zamontowali i hamowali auta przed i po. W sumie z dwojga złego lepiej się uczyć na cudzych błędach.
Przy TDI, bądź TBenz może to ma sens, chociaż jak przedmówcy jestem zdania, że powinno się takie mody robić "pod konkretne auto"
Pamiętaj tylko, że cudów na świecie nie ma lopez i pisaliśmy Ci o tym, ale próbuj.
Najlepsze, że to i 2.0B podnosi o 30 % hehehe
150KM -> 150kW