21-06-2022, 14:36
Sam niewiele zdziałasz, Trzeba światłem, ultrafioletem, zlokalizować przeciek. Najczęściej w tych modelach, pada kolanko przy kompresorze, ale też tak jak na fotce może być na złączach, ale musisz być pewien gdzie jest przeciek, bo nie ma sensu wymieniać elementów klimy, mając tylko przypuszczenia...
Chcesz zaoszczędzić, to kup sobie w sklepie z elektroniką diodę ultrafiolet, zapytaj jakim zasilana jest napięciem, podepnij pod bateryjkę i masz już lampę do sprawdzania. Trzeba to robić w ciemności, żółty nalot z oleju z kontrastem, świadczy o wycieku. Sprawdź tym sposobem wszystkie złącza, kompresor, chodnicę, filtr przy chłodnicy, a także te rurki co wychodzą nimi skropliny wody, z parownika tył i przód. Nie zapomnij o zaworkach.
Chcesz zaoszczędzić, to kup sobie w sklepie z elektroniką diodę ultrafiolet, zapytaj jakim zasilana jest napięciem, podepnij pod bateryjkę i masz już lampę do sprawdzania. Trzeba to robić w ciemności, żółty nalot z oleju z kontrastem, świadczy o wycieku. Sprawdź tym sposobem wszystkie złącza, kompresor, chodnicę, filtr przy chłodnicy, a także te rurki co wychodzą nimi skropliny wody, z parownika tył i przód. Nie zapomnij o zaworkach.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155