Witam Szanownych Forumowiczów i Fanów naszych [...]
Kupując 'Alę' w komisie zauważyłem bardzo ciężką pracę wycieraczek. Sprzedawca dorzucił mi gratis nowy mechanizm wycieraczek.
Podczas wypadu na wakacje stary (oryginalny) mechanizm odmówił posłuszeństwa, więc wczoraj zabrałem się za wymianę. Schody zaczęły się przy ustawianiu wycieraczek: Jeżeli w pozycji spoczynkowej leżą równolegle do siebie i poziomo, podczas pracy haczą o siebie, a gdy ustawić je w taki sposób, że pracują bezkolizyjnie, to pomijając że wygląda to beznadziejnie w stanie spoczynkowym, prawa albo wchodzi na plastik na podszybiu, albo obie walą o boczne ranty szyby.
Czy ten, raczej nieoryginalny, mechanizm może się różnić od oryginalnego boshowskiego? Lewa strona wydaje się pracować OK, a wszystko wyglada na to, ze prawa wycieraczka ma zbyt wielki zakres ruchu. Co można z tym zrobić?
Kupując 'Alę' w komisie zauważyłem bardzo ciężką pracę wycieraczek. Sprzedawca dorzucił mi gratis nowy mechanizm wycieraczek.
Podczas wypadu na wakacje stary (oryginalny) mechanizm odmówił posłuszeństwa, więc wczoraj zabrałem się za wymianę. Schody zaczęły się przy ustawianiu wycieraczek: Jeżeli w pozycji spoczynkowej leżą równolegle do siebie i poziomo, podczas pracy haczą o siebie, a gdy ustawić je w taki sposób, że pracują bezkolizyjnie, to pomijając że wygląda to beznadziejnie w stanie spoczynkowym, prawa albo wchodzi na plastik na podszybiu, albo obie walą o boczne ranty szyby.
Czy ten, raczej nieoryginalny, mechanizm może się różnić od oryginalnego boshowskiego? Lewa strona wydaje się pracować OK, a wszystko wyglada na to, ze prawa wycieraczka ma zbyt wielki zakres ruchu. Co można z tym zrobić?