07-08-2013, 10:47
Pompka chodzi cały czas gdy pracuje silnik pojazdu. Jej wyłączenie dawałoby opóźnienie wyłączeniu haldexa bo jest jeszcze akumulator ciśnienia.
Według opisów serwisowych awaria pompy, zaworu sterującego powoduje rozłączenie haldexu.
Szukam dalej.
Ciekawostka - podczas postoju czujnik przyspieszenia bocznego wskazuje na -0,2m/s2. Może tu jest pies pogrzebany? Nie wiesz może jak go adaptować?
Według opisów serwisowych awaria pompy, zaworu sterującego powoduje rozłączenie haldexu.
Szukam dalej.
Ciekawostka - podczas postoju czujnik przyspieszenia bocznego wskazuje na -0,2m/s2. Może tu jest pies pogrzebany? Nie wiesz może jak go adaptować?
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.