10-03-2011, 09:14
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-03-2011, 10:19 przez daneczek76.)
Kompletny rozrząd ze wszystkimi rolkami, napinaczem,oczywiście pompą, i dwoma paskami czyli paskiem rozrządu i wielokolorowym z wymiana między 1000 - 1200 zł.
wiem że w pasatach rok modelowy 2002 włącznie mają napinacz hydrauliczny.
W tych autach rozrząd to: paska, rolki napinacza, rolki prowadzącej, napinacza hydraulicznego (tlumika drgań paska rozrządu) oraz pompy wody.
wymiana w tym aucie co 90 tys.
były silniki tdi w pasatach jak i w octaviach gdzie pierwsza wymiana była po 60 tyś. był zastosowany wąski pasek potem dali szeroki i co 90 tys.
autka z roku modelowego 2003 mają napinacz automatyczny, komplet to paska, rolki napinającej, rolki prowadzącej oraz pompy wody
wymiana co 90 tys. do roku 2003,
od 2004r 120 tys.
Wydaje mi się że w Sharanie może być podobnie co do zalecanego przebiegu ja zawsze wymieniam co 90 tysi rozrząd.
zresztą w książce serwisowej też jest napisane kiedy , np:w moim silniku choć jest z roku modelowego 2006 wymiana po 90 tys. czyli inaczej niż w pasatach.
Jeśli chodzi o części to pasek tylko i wyłącznie albo ori albo continentala.
Nie kupuj Bosch, Dayco czy getsa bo się możesz zdziwić.
co do reszty części to SKF lub INA, Ruvila, Hepu.
Skąd jesteś jeśli Z Wrocławia lub Olsztyna mogę polecić dobrego mechanika.
I najlepiej jak mechanik kupi części bo ma duże rabaty ewentualnie powiesz na jakich częściach chcesz.
wiem że w pasatach rok modelowy 2002 włącznie mają napinacz hydrauliczny.
W tych autach rozrząd to: paska, rolki napinacza, rolki prowadzącej, napinacza hydraulicznego (tlumika drgań paska rozrządu) oraz pompy wody.
wymiana w tym aucie co 90 tys.
były silniki tdi w pasatach jak i w octaviach gdzie pierwsza wymiana była po 60 tyś. był zastosowany wąski pasek potem dali szeroki i co 90 tys.
autka z roku modelowego 2003 mają napinacz automatyczny, komplet to paska, rolki napinającej, rolki prowadzącej oraz pompy wody
wymiana co 90 tys. do roku 2003,
od 2004r 120 tys.
Wydaje mi się że w Sharanie może być podobnie co do zalecanego przebiegu ja zawsze wymieniam co 90 tysi rozrząd.
zresztą w książce serwisowej też jest napisane kiedy , np:w moim silniku choć jest z roku modelowego 2006 wymiana po 90 tys. czyli inaczej niż w pasatach.
Jeśli chodzi o części to pasek tylko i wyłącznie albo ori albo continentala.
Nie kupuj Bosch, Dayco czy getsa bo się możesz zdziwić.
co do reszty części to SKF lub INA, Ruvila, Hepu.
Skąd jesteś jeśli Z Wrocławia lub Olsztyna mogę polecić dobrego mechanika.
I najlepiej jak mechanik kupi części bo ma duże rabaty ewentualnie powiesz na jakich częściach chcesz.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.