U mnie w aucie (seat alhambra 1.9 tdi z 2007 roku) jak dodam mocno gazu (do dechy) jadąc na wyższych biegach np. na 4, 5 czy 6 pojawiają się wibracje - drgania - dochodzące gdzieś od dołu (przynajmniej tak mi się wydaje).
Auto przyspiesza normalnie.
Gdy gaz dodaję stopniowo, ale nie do dechy jest to raczej niezauważalne.
Czy wibracje te mogą pochodzić od kończącej się dwumasy ?
Gdy zapalam i gaszę silnik specjalnych wibracji nie ma - chyba normalne takie jak przy zapalaniu i gaszeniu silnika diesla.
Biegi zmieniają się normalnie, sprzęgło jest trochę miękkie i jest lekki luz na pedale sprzęgła.
Pytam bo nie wiem czy mam się czym martwić no i na początku lipca - wyjazd do Chorwacji więc nie chciałbym aby coś się rozpadło.
A i jeszcze jedno pytanie - co myślicie o wymianie dwumasy na sztywne koło zapasowe ?
I ile taka usługa (wymiany) może kosztować ?
Auto przyspiesza normalnie.
Gdy gaz dodaję stopniowo, ale nie do dechy jest to raczej niezauważalne.
Czy wibracje te mogą pochodzić od kończącej się dwumasy ?
Gdy zapalam i gaszę silnik specjalnych wibracji nie ma - chyba normalne takie jak przy zapalaniu i gaszeniu silnika diesla.
Biegi zmieniają się normalnie, sprzęgło jest trochę miękkie i jest lekki luz na pedale sprzęgła.
Pytam bo nie wiem czy mam się czym martwić no i na początku lipca - wyjazd do Chorwacji więc nie chciałbym aby coś się rozpadło.
A i jeszcze jedno pytanie - co myślicie o wymianie dwumasy na sztywne koło zapasowe ?
I ile taka usługa (wymiany) może kosztować ?