09-05-2013, 08:39
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-05-2013, 08:44 przez daneczek76.)
(08-05-2013, 21:47)raventes napisał(a): Więc robimy listęAmortyzatory maja odboje fabrycznie jak kupisz nowe to już będą zamontowane.
Amory + pewnie są tam jakieś odboje? A wymienić z tyłu muszę ponieważ 1 się delikatnie poci.
(08-05-2013, 23:24)G.T. napisał(a): a mozna ten temat przesunac do ogolnej techniki? Przeciez benzyna ma to samo zawieszenie.Nie do końca różnią się amortyzatorami bo turbognojek ma cięższy przód.
(09-05-2013, 06:56)maxi186 napisał(a): U mnie znowu na odwrót jak jadę na pusto to stuka a jak załadowany to nic nie słychać.raczej standard i oznaka tego że masz wywalony amor na najmniejszych drganiach (gdy jest rozciągnięty czyli auto nie załadowane) w ogóle może nie tłumić, a gdy auto załadujesz amortyzator z chodzi niżej i ma lepszą charakterystykę.
Najlepiej to widać na wykresie amorów. Zwykły przegląd tego nie wykaze tylko pokaże procentowo że jest ok.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.