31-12-2011, 16:41
Witam, przy okazji wątku podzielę się swoim przypadkiem.
Wątek stary ale jak ktoś będzie szukał to może się przydać.
Miałem popękany pasek wielo klinowy dwustronny) ten od wspomagania,klimy,ładowania i co tam jeszcze.
W zapasie woziłem nowy i wreszcie nadarzyła się okazja żeby go wymienić i od tej pory zaczęły się problemy, początkowo tylko pisk paska od czasu do czasu, następnie problemy z prądem po dłuższym postoju i na koniec brak ładowania od czasu do czasu.
Już myślałem że to któreś koło się kończy.
Tymczasem okazało się że to ten niby oryginalny pasek, był o dwa cm. Za długi.
Morał? Wszędzie pracują tylko ludzie i popełniają błędy)
Wątek stary ale jak ktoś będzie szukał to może się przydać.
Miałem popękany pasek wielo klinowy dwustronny) ten od wspomagania,klimy,ładowania i co tam jeszcze.
W zapasie woziłem nowy i wreszcie nadarzyła się okazja żeby go wymienić i od tej pory zaczęły się problemy, początkowo tylko pisk paska od czasu do czasu, następnie problemy z prądem po dłuższym postoju i na koniec brak ładowania od czasu do czasu.
Już myślałem że to któreś koło się kończy.
Tymczasem okazało się że to ten niby oryginalny pasek, był o dwa cm. Za długi.
Morał? Wszędzie pracują tylko ludzie i popełniają błędy)
SHARAN TREND 85kw TDI 6SG
obecnie Foka
Wrocław
obecnie Foka
Wrocław