01-09-2014, 09:26
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-09-2014, 17:54 przez smok_wawelski.)
(27-08-2014, 16:20)andrew7800 napisał(a): Widzę że kolegom z administracji żal du..ę ściska że latają po tunerach i płacą grubą kasę aby podnieść moc w swoich autkach.
Bez urazy nie chcę nikogo obrażać ale na frajera nie wyglądam, żeby za podniesienie mocy płacić takie pieniądze.
Koledzy Daneczek i Wesol jeśli nie wierzycie to mogę postawić swoje auto na dowolnej wybranej Hamowni przez was. Warunek pokrywacie koszty dojazdu i jest gitara. Oczy będziecie mieli jak 5 złote. Czy ktoś z was spróbował chociaż raz zrobić to co ja samodzielnie, raczej nie bo ''SILNIK ROZERWIE''. To jest dopiero bujda.
Nie pisałem na tym forum o wadach i zaletach takiej przeróbki bo jak zwykle znajdzie się ktoś co nic o tym nie wie a krzyczy. Poświęciłem swój czas i auto do testów wiarygodnie przeprowadzonych dla dobra większości a nie jednostki.
Dla zainteresowanych kolegów wszystko będzie opisane i pokazane na zdjęciach na forum VCP.
P.S. NIE .... mod: smok_wawelski - autor prosił żeby wyciąć więc w cytacie również wycinam
Dla mnie tak jak pisałem w wątku o kulturze za ten tekst powyżej powinieneś dostać ostrzeżenie bo to nie jest merytoryczna wypowiedz tylko atak .
Powiem ci jedno stań tym swoim autam na lini startowej z takim samym samochodem który będzie miał softem u tiunera zrobione i parę koników więcej (pewnie bedzie mniej niz masz ty) i tak cię te auto optancuje. . Myślę że szybko zweryfikujesz to co tu piszesz albo dalej będziesz się upierał.
To jest tak jak ja miałem zaznaczam BOX ( nie opornika) w Octavii silnik AGR 90 KM tez bez zmiennej geometrii firmy profesjonalnej Niemieckiej Chiptronik i nigdy on nie-dorównywał auto które miały zrobione tyle sam koni ale softem.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.