29-04-2013, 09:45
Witajcie,
zgodnie z wróżbami itp i mnie dopadła konieczność łatania przewodów w przepustach... trochę mnie przeraża, że w 3 letnim aucie, jedne drzwi padły, inne przewody jak przeglądałem zaraz padną...
Pytanie w związku z tym - w czym leży problem, że kable pękają? kwestia izolacji - twardego pcv, że się łamie na zimnym, źle dobranego "promienia" gięcia? Wiadomo, że samo lutowanie w miejscu złamania nic nie da, trzeba wymienić odcinki żeby w załamaniu były całe przewody, ale może warto dać inne przewody, w izolacji silikonowej np.? Chciałem tym autem trochę pojeździć, wolałbym zrobić zestaw naprawczy na jakiś dłuższy okres czasu.
Może wciągnąć wiązkę w jakąś gumową cienką rurkę, żeby działała jako dodatkowa izolacja - mniej podatna na zginanie pojedynczych przewodów?
zgodnie z wróżbami itp i mnie dopadła konieczność łatania przewodów w przepustach... trochę mnie przeraża, że w 3 letnim aucie, jedne drzwi padły, inne przewody jak przeglądałem zaraz padną...
Pytanie w związku z tym - w czym leży problem, że kable pękają? kwestia izolacji - twardego pcv, że się łamie na zimnym, źle dobranego "promienia" gięcia? Wiadomo, że samo lutowanie w miejscu złamania nic nie da, trzeba wymienić odcinki żeby w załamaniu były całe przewody, ale może warto dać inne przewody, w izolacji silikonowej np.? Chciałem tym autem trochę pojeździć, wolałbym zrobić zestaw naprawczy na jakiś dłuższy okres czasu.
Może wciągnąć wiązkę w jakąś gumową cienką rurkę, żeby działała jako dodatkowa izolacja - mniej podatna na zginanie pojedynczych przewodów?
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...