15-07-2018, 01:53
Może za szybko przeprowadza procedurę kodowania. Oczywiście kable w przelotkach musza być całe.
Procedura:
Klucz w zamek kierowcy i przekręcamy trzy razy spokojnie w kierunku otwierania. Zapala się dioda w drzwiach. W tym momencie wciskamy i przytrzymujemy przycisk zamykania i jednocześnie trzy razy klikamy przycisk otwierania ,po czym oba przyciski puszczamy. Dioda w kluczu miga kilka razy i w drzwiach też. Jeśli mamy drugi klucz to tez go kodujemy. Wciskamy i trzymamy zamykanie i trzy razy wciskamy otwieranie po czym puszczamy. Czekamy aż klucz drugi pomiga i auto też. Czekamy aż dioda w drzwiach zgaśnie i klucze mamy zakodowane.
Procedura:
Klucz w zamek kierowcy i przekręcamy trzy razy spokojnie w kierunku otwierania. Zapala się dioda w drzwiach. W tym momencie wciskamy i przytrzymujemy przycisk zamykania i jednocześnie trzy razy klikamy przycisk otwierania ,po czym oba przyciski puszczamy. Dioda w kluczu miga kilka razy i w drzwiach też. Jeśli mamy drugi klucz to tez go kodujemy. Wciskamy i trzymamy zamykanie i trzy razy wciskamy otwieranie po czym puszczamy. Czekamy aż klucz drugi pomiga i auto też. Czekamy aż dioda w drzwiach zgaśnie i klucze mamy zakodowane.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM