25-01-2015, 21:14
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-01-2015, 02:10 przez smok_wawelski.)
Witam, jestem nowy wiec proszę o wyrozumiałość. Podobnego tematu szukałem , niestety brak.
Po chip tuningu a mianowicie wymianie wtrysków na mocniejsze ( 0.216) oraz modyfikacji turbiny ( frezowanie i cześć zimna "ala" 130). Program zrobiony przez znajomego : doładowanie 1.2 i lekko podniesiona dawka.
Problem polega na tym że przy większych wtryskach i turbo pojawia się tak dużo energii cieplnej że przy dłuższym korzystaniu z wirusa auto się grzeje , temperatura płynu ponad 100 a oleju 120.
Myślę o większej chłodnicy oleju, tylko jaką założyć ??
Większy intercooler , tylko jaki i gdzie go zamontować żeby nie było "wiochy"?
Robię dużo kilometrów i większość za granicą i wolał bym nie wzbudzać zainteresowania nie normalnym wyglądem przodu auta.
Proszę nie pytać o moc bo nie byłem na hamowni
Po chip tuningu a mianowicie wymianie wtrysków na mocniejsze ( 0.216) oraz modyfikacji turbiny ( frezowanie i cześć zimna "ala" 130). Program zrobiony przez znajomego : doładowanie 1.2 i lekko podniesiona dawka.
Problem polega na tym że przy większych wtryskach i turbo pojawia się tak dużo energii cieplnej że przy dłuższym korzystaniu z wirusa auto się grzeje , temperatura płynu ponad 100 a oleju 120.
Myślę o większej chłodnicy oleju, tylko jaką założyć ??
Większy intercooler , tylko jaki i gdzie go zamontować żeby nie było "wiochy"?
Robię dużo kilometrów i większość za granicą i wolał bym nie wzbudzać zainteresowania nie normalnym wyglądem przodu auta.
Proszę nie pytać o moc bo nie byłem na hamowni