No i po sprawdzeniu bezpieczników wyniki sa następujące.
bezpiecznik nr. 32 13mA
bezpiecznik nr. 55 9 mA
Żaden obwód nie bierze mega dużo prądu.
Sprawdziłem czarną skrzynkę. Idzie tam gruby czarny kabel i jest połączony z wiązką która idzie od trzech bezpieczników ze skrzyneczki.
Po odłączeniu go od skrzyneczki na mierniku miałem zamiast 92.8 mA 15.5 mA.
Po odłączeniu go nic nie chodziło w środku auta . Chyba to główna linia zasilania kabiny ?
Nie rozumiem tego.
Po zakonczeniu sprawdzania wyskoczyło mi na mierniku 106 mA , aż do 117 mA. Magia :/
Pomiary robilem na - jak i + .
Ten gruby czarny kabel z oczkiem nad aku to kabel od alternatora . Sprawdziłem końcówkę tego kabla z plusem i na mierniku miałem 12,5 V . Ale jeśli ten kabel idzie do plusa to skąd to napięcie między nim a aku ?
bezpiecznik nr. 32 13mA
bezpiecznik nr. 55 9 mA
Żaden obwód nie bierze mega dużo prądu.
Sprawdziłem czarną skrzynkę. Idzie tam gruby czarny kabel i jest połączony z wiązką która idzie od trzech bezpieczników ze skrzyneczki.
Po odłączeniu go od skrzyneczki na mierniku miałem zamiast 92.8 mA 15.5 mA.
Po odłączeniu go nic nie chodziło w środku auta . Chyba to główna linia zasilania kabiny ?
Nie rozumiem tego.
Po zakonczeniu sprawdzania wyskoczyło mi na mierniku 106 mA , aż do 117 mA. Magia :/
Pomiary robilem na - jak i + .
Ten gruby czarny kabel z oczkiem nad aku to kabel od alternatora . Sprawdziłem końcówkę tego kabla z plusem i na mierniku miałem 12,5 V . Ale jeśli ten kabel idzie do plusa to skąd to napięcie między nim a aku ?