(04-05-2014, 19:37)wesol napisał(a): nie moge zrozumiec oco dokladnie pytasz.
logiczne jest to ze jak zgasisz silnik to prad co cewki juz nie idzie wiec sprzegielko nie trzyma juz i da sie krecic kompresorem.
Właśnie, powinno chodzić lekko, a u mnie stawia opór.
Pytam co monitoruje pracę sprężarki bo może to mi pomóc w znalezieniu przyczyny, bo regeneracja drogo wychodzi. Może właśnie cewka nie trzyma skoro nie chodzi płynnie, chociaż to nie oznacza że sprężarka się nie zatarła skoro szarpie i może przez duży opór/tarcie się wyłącza.
Witam kolegów
Czekałem i czekałem, aż w końcu przyszedł czas na zabranie się za tą sprężarkę i tutaj moje pytanie czy da się zdjąć koło pasowe, sprzęgło i cewkę bez zdejmowania całej sprężarki i rozłączania węży ?
Mam taki kompresor Sanden SD7V16.
Witam,
Podjąłem się naprawy cewki i na szczęście okazało się że cewka w porządku, problem był z masą od cewki, cała zardzewiała, po oczyszczeniu zaczęło pracować super. Po kilku dniach podczas uruchamiania samochodu panel od climatronika zaczoł migać. Klima działała więc sprawdziłem błąd ( F129 - czujnik ciśnienia klimatyzacji) i wykasowałem. Działało później nadal do dzisiaj, z nawiewu poleciał dymek taki jak z e-fajka powiedzmy i od tej leci gorące powietrze. Czy to jakaś nieszczelność i czynnik uciekł czy jak mi kolega sugeruje coś z drugim biegiem wentylatorów?
Czy po zrobieniu bloków pomiarowych czegoś się dowiem i jakie numery powinny mnie interesować?
Pozdrawiam.
Volkswagen Sharan 1.9 TDI, AUY, 2002r. 115KM automat
Volkswagen Sharan 1.9 TDI, AUY, 2002r. 115KM automat