Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
28-09-2017, 14:37
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-09-2017, 14:39 przez mamwi.)
Na 99,99% nie dostaną. Wtyczka od taśmy ma w sobie blaszki, które przy odpięciu zwierają wszystkie styki. Jest to zabezpieczenie właśnie przed ładunkiem elektrostatycznym. Pierwszy raz też odpinałem aku, a potem już nie.
Po odkręceniu śruby od kierownicy możesz markerem zrobić kreskę, jak była założona.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 426
Liczba wątków: 48
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
7
[/quote]
tylko manetki... Robia zdjecia a pozniej niejasnosci
Ale na pewno jesli jest ESP to bedzie ta druga wersja?
I jeszcze jedno pytanie... Akumulator odlaczac na czas zabiegu?
Zastanawia mnie jaki zwiazek ma ESP lub jego brak do typu tasmy...
[/quote]
Akumulatora nie odłączaj. Po prostu jak już odepniesz poduszkę od kierownicy to ustaw ją na wprost i wyciągnij kluczyk.
Na pewno druga wersja. W tej taśmie jest czujnik skrętu.
Najlepiej zajrzyj tam zanim kupisz.
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2018
Reputacja:
0
Świeci mi się kontrolka poduszki po diagnozie VAG wyskoczyło mi takie coś:
2 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal to Low - Intermittent
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 -
i jestem w kropce co wymienić po kodach wychodzi, że może to być wszystko wymiana uszkodzonego modułu,brak zasilania, masy praktycznie nie wiem co zrobić oraz nie wiem gdzie ten moduł jest umiejscowiony żeby go pomierzyć i dobrać się mu do skóry. Kontrolka zaświeciła się po przejechaniu bez zatrzymywania 800 km i później przekręciłem kluczyk i nagle się zaświeciła.
Jeśli ktoś jest mi w stanie pomóc byłbym wdzięczny a mam mało czasu przed wyjazdem za granicę.
Liczba postów: 1,398
Liczba wątków: 21
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
16
00532 - niskie napięcie zasilania (supply voltage B+)
Najpierw sprawdz czy akumulator jest ok czy moze juz ma dosyć. Sprawdz napięcia ładowania i jesli jest zbyt niskie alternator do sprawdzenia tudzież regulator napięcia. Moze tez byc problem z masą.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Pod tunelem środkowym powinien być moduł poduszek.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 426
Liczba wątków: 48
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
7
08-02-2018, 18:41
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-02-2018, 18:49 przez koleś.)
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407
Liczba postów: 426
Liczba wątków: 48
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
7
08-02-2018, 19:01
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-02-2018, 19:10 przez koleś.)
(08-02-2018, 18:50)chudy1000pl napisał(a): Dzięki za pomoc czyli jak w passacie pozdrowionka
Tak. Chyba wszystkie vagi tam mają. Naprawiałem w Octavii 1 i w Audi A3 8L i były w tym samym miejscu.
Sterownik żeby działał musi być przykręcony do masy.
Napisz numer swojego sterownika.
Wygrasz na pewno bo tam nie ma żadnej filozofii. Trzeba mieć jednak schemat a ja do Sharana nie mam.
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407