Liczba postów: 8
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2018
Reputacja:
0
Control Module Part Number: 1C0 909 605
Component and/or Version: 0Q AIRBAG VW51 0G 0004
Software Coding: 12369
Work Shop Code: WSC 00020
TU MAM WSZYSTKO O TYM BADZIEWIU
POZDROWIONKA
Liczba postów: 1,398
Liczba wątków: 21
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
16
08-02-2018, 19:07
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-02-2018, 19:11 przez kalamb.)
Niestety blad 65535 moze wskazywać uwalenie sterownika, problem w kablotece czy tez z masą.
Jesli udało sie z nim połączyć nie bedzie tak źle ;-)
Liczba postów: 1,342
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
27
08-02-2018, 19:10
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-02-2018, 19:19 przez tolus24.)
(08-02-2018, 18:23)chudy1000pl napisał(a): ale gdzie go znaleźć żebym wiedział co demontować i bez schematu nie ruszę i opisu pinów.
mam go od 6 lat 100000 km zrobiłem i ma 290000 ale doprowadził mnie do białej gorączki w niemczech jeżdzę paskiem z 2009 r co ma 380000 i tam takich cudów nie ma
Witam.
A po co Ci schemat do stwierdzenia zasilania na module , moduł ma bezpośrednią masą na swojej obudowie poprzez kontakt z nadwoziem w miejscu mocowania więc nie znajdziesz jej w kostce, "+" po stacyjce przychodzi na 26 pin sterownika poduszek, dodatkowo poprzez pin72 łączy się z pin13, 26pin-owej czarnej wtyczki modułu centralnej elektryki i przekaźnikiem pompy paliwa - pin nie parzysty bodajże 3 albo 5, pin74 i pin75 to komunikacja can-h i can-l z zegarami na zielonej wtyczce - pin19 i pin20, więcej do szczęścia Ci nie jest potrzebne, jeśli zasilanie między obudową a pin26 będzie prawidłowe i stabilne, jest to bardzo ważne, pozostałe połączenia są prawidłowe, to moduł do wymiany/naprawy i wbrew pozorom nie jest to rzadka usterka.
Pozdrawiam
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2018
Reputacja:
0
08-02-2018, 19:13
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-02-2018, 19:21 przez chudy1000pl.)
ALE CHCĘ ROZWIĄZAĆ PROBLEM PRZYNAJMNIEJ SPRÓBOWAĆ DLA POTOMNYCH JAK TO MÓWIĄ NIE JEST PROBLEM WYDAĆ DLA MNIE 100-WKĘ CZY 5000-TYLKO JESTEM DOCIEKLIWY DO STOPNIA AŻ ZNAJDĘ CHOĆBYM MIAŁ TYDZIEŃ W NIM GRZEBAĆ W OSTATECZNOŚCI TO OMINĘ ALE NIE TĘDY DROGA SATYSFAKCJA BEZCENNA.
schemat mi potrzebny instalacji w przypadku abym wiedział gdyby nie coś było z dopływem prądu i komunikacją kompa, sharana już reanimowałem bo jakiś idiota grzebał w nim z skutkiem pozytywnym i chodzi 5 lat u mnie ale dzięki wszystkim za wszystko jak będę przygotowany na wszystko to poradzę sobie z nim
Liczba postów: 1,342
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
27
Witam.
I chwała Ci za to ale pamiętaj, żeby nie wywarzać otwartych drzwi i w tym przypadku, wierz mi, schemat Ci nic nie pomoże, schemat się przydaje, jak dostajesz auto powypadkowe, w którym strażacy/ratownicy poprzecinali główne wiązki żeby poodcinać wszelkie zasilania albo stały im na drodze , po takiej naprawie znasz prawie pin-ologie na pamięć .
Pozdrawiam
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2018
Reputacja:
0
08-02-2018, 19:42
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-02-2018, 19:54 przez chudy1000pl.)
schemat kabli mi potrzebny do tego jak miałem już nie raz z tym i innym sprzętem aby dojść przyczyny generalnie to był bezpiecznik przekaźnik wsuwka kabelek czasami cała skrzynka i w innych samochodach było w większości przypadków, że rozchodziło się o pierdoły a kolegów kasowali na grubą kasę fachowcy i zostawiali z problemem a ja im pomagam za zwykłe dzięki.
I ja dziękuję za wszelką pomoc.
Najwyżej jak mi nikt nie pomoże to zapytam się jak będę w VW w niemczech z tydzień ale na razie muszę jechać do mercedesa ale nie chcę wyjść na gamonia bo oni próbują się z nas śmiać ale wiele razy udowodniłem im że nie mają o niczym pojęcia
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tylko dobrą radę ci dam byś czasem nie odkręcał tego modułu od podwozia i nie majstrowal zbytnio przy kablach. Mam tu na myśli to byś nie wspinał probówek i na przekręconym zapłonie nie majstrowal bo wystrzelą poduchy,napinacze.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2018
Reputacja:
0
08-02-2018, 20:06
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-02-2018, 20:12 przez chudy1000pl.)
oraz potrzebne są dla prawidłowej analizy napięcia czujników częstotliwość impulsów na kompach na poszczególnych pinach i rezystancja oraz przepływ zwrotny tak serwisowo sprawdzają co wymienić bez kompa.
Dzięki wiem, że to jest niebezpieczne i wiem co robić aby nie stracić przez głupotę 5000 na wymianę pierdół dlatego pojawiłem się na forum i Pozdrawiam i dzięki za radę Pozdrawiam.
Liczba postów: 16
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
0
Panowie,po wymianie licznika na inny pali mi się kontrolka poduszki,nie mogę je wykasować vagiem,licznik musiałem wymienić bo nie wskazywał prędkości do ecu,po wejsciu vagiem do poduszek kontrolka gaśnie po wyjściu się zapala,błędów brak ,ktos coć.....
Liczba postów: 1,342
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
27
12-07-2018, 18:56
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-07-2018, 19:02 przez tolus24.)
Witam.
Skąd masz ten licznik, numery się zgadzają łącznie z wersją, kodowanie przepisane, choć teoretycznie wygląda, jakby któraś dioda w liczniku miała przebicie albo ścieżki/płytka w liczniku i dioda kontroli świeci cały czas, a jak podłączasz vag-a i wchodzisz sterownik, to zasilanie zanika, bo się "wzajemnie znosi" i kontrolka gaśnie, a powinno być na odwrót, czyli bez połączenia ze sterownikiem kontrolka nie świeci, a po wejściu w sterownik zapala się. Także masz prawdopodobnie zegary do przejrzenia ale najpierw musisz być pewien, że są takie same jak były łącznie z kodowaniem, bo może ktoś coś mieszał w tych zegarach, a jak wchodzisz w zegary, to też żadnych błędów nie widzi. No chyba, że sterownik poduszek się wysypał i wtedy własnych błędów nie będzie widział.
Pozdrawiam
|