Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Wiesz duze ryzyko chcesz podiac.
Gezebalismy przy calkiem innym aucie-jednostka francuzowata. Problem byl w pompie oleju.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 17
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jan 2017
Reputacja:
0
22-01-2017, 21:36
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-01-2017, 21:40 przez orson06.)
A jezeli to delikatnie panewki stukaja to czy wystarczy wymiana na nowe czy jednak grubszy remont?
Domyslam sie ze lekkie ryzyko jest ale moge kupic autko sprowadzone przez kolege w dobrych pieniadzach. I przynajmniej wiem ze licznik nie krecony i widzialem jaki przyjechal z niemiec. Kolega chcial go dla siebie ale wyskoczyla pewna sytuacja zyciowa i pilnie potrzebuje kase i po kosztach sprzeda dlatego okazja i mam mozliwosc wiecej posprawdzac go itd.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Skoro to auto kolegi to sie dogadaj ze auto nierzesz na dzien na sprawdzenie i sciagaj miske i kuknij co tam stuka.
Nie kumam co ma przebieg pewny do tego. Czy to ze by mial nie 100 tys km a panewki wywalone to lepszy jak taki co ma 200 czy 300 tys ale sprawny? Auta sie psuja po pewnym przebiegu czy jednak losowo-u jednego po 50 tys a u drugiego moze po 200 byc heszcze okej?
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.