Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Co kupić 1.8 T czy 2.8 V6
#31
Dlatego po rozwazaniu czy kupić 1.8t czy 2.8 ,kupiłem na końcu 1.9tdi Smile
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY
Odpowiedz




#32
Wesol, nie pisałem, że rozrząd kosztuje 1500, tylko, że jeśli naprawa w 1.8 będzie kosztowała 1200 to odpowiednio 1500 w 2.8 wyniesie. I na to jestem przygotowany.
Płakał nie będę, bo kupując auto pytałem chłopaka, który robi VW (pracował kiedyś w ASO) - sam jeździ Golfem R32, taki zajawkowicz - ile i co kosztuje i jestem przygotowany - i to miała być konkluzja dla kolegi, który pytał 1.8 czy 2.8.

Nie myślałem o ściganiu się Sharanem, bo nie po to jest zbudowany i nie po to go kupiłem, ale jeśli będę, to podjadę Smile i nie tylko po to żeby się zmierzyć, ale poznałbym Cię chętnie, bo co post, to widzę, że lubisz na swoim postawić Wink

Swoją drogą rozumiem, że dłubałeś w motorze i potem go hamowałeś na 202KM?
Pewno tu gdzieś zabieg opisany, tyle, że na diesle nie wchodziłem jeszcze, bo nie miałbym w czym pomóc.

Co do tego co pisałeś wcześniej - dłubanie w TDI jest faktycznie łatwiejsze i jest większy dostęp do ludzi, którzy to ogarniają, za to nieliczni dobrze ustawią turbobenzynę ze względu chociażby na skład paliwo/powietrze tudzież LPG i tu trzeba udać się faktycznie do kogoś, kto ma pojęcie. Chciałem i TTkę i Passata podkręcać, ale stwierdziłem po prostu, że to mi akurat niepotrzebne koszty, bo kiedy te 270 kucy bym wykorzystał? Czy moment? Na autobanie tylko, ewentualnie przy wyprzedzaniu, a tu akurat mi nie brakowało. Racje miałeś też pisząc jak odczuć te 30KM - praktycznie w ogóle.

Faktem pozostanie tylko moje zdanie, o które pytał bandit84 - 1.8T czy 2.8 - w przypadku tak dużego auta 2.8. Nie jeździłem dieslem w tej budzie. W starszej i owszem, ale tam chyba było 90KM. Jesli Ty śmigałeś 2.8 z napedem na przód, to wiesz mniej więcej jak on odnosi się do Twojego motoru.






150KM -> 150kW Tongue
Odpowiedz
#33
To moze inaczej. Jesli ktos gania wkolo komina i nie robi duzo km rocznie to proponuje jednak 1.8t albo tdi. Jesli ktos gania duzo zarobkowo itp to mozna smialo brac 2.8. W razie grubszej awarii to sie wrzuci w koszty. Do jazdy tak miejskiej czy malych przelotow to mysle ze jakis poczciwy tdi wystarczy. Mi sie marzylo zeby zapodac do nowszej budy tdi ale VP dlubnac go na okolice 200 koni i po sprawie. Auto niezawodne i niedrogie. Teraz mam wizje by tak zrobic w touranie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#34
I tu się zgadzam w całej rozciągłości Big Grin[/align]
150KM -> 150kW Tongue
Odpowiedz
#35
Ja do wszystkiego podchodze jak złotówa. Poprostu nie lubie pakowac kasy. JEsli mialbym brac auto ktore ma mi sluzyc do przyjemnosci na siebie nie zarabiac i robic mam 10 tys km rocznie to ani lpg nie montuje ani nie biore trudnego motoru. TDI łatwiej kupic bo jest spory wybor i latwiej sprzedac w razie co. Naprawa tez na kazdym rogu w kazdym warsztacie choc i tu sie trafiaja asy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#36
Pojawił się tu temat - jak ktoś dużo jeździ to 2.8 a jak mniej to 1.8T. Bolączką podczas jeżdżenia w długie trasy, szczególnie za granicę jest mniejsza dostępność LPG.
Smieszne to jest jak co 2 godziny jazdy autostradą trzeba orientować za stacją i to z LPG.

Niestety nie każdego stać na zakup samochodu użytkowego i drugiego dla przyjemności. Często trzeba iść na kompromis.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Odpowiedz




#37
skimir ja caly czas czekam az ktos z lpg niewazne z jakim motorem zapoda jakis bak modzony pod autem tak by wchodzilo tam ze 80 czy 100 litrow lpg a najlepie jeszcze wiecej. A juz kwintesencja by bylo kolo zapasowe na miejscu i bak w podwoziu choc ze 60 litrow.
To akurat co podajesz to wydaje mi sie ze zadna tam udreka. Idzie przymknac oko.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#38
Da się żyć :-) 80% rocznego przebiegu robię po Polsce, z tego wiekszość wokół komina - czyli do pracy... (dostępnośc LPG bez problemu).
Dla tych 20% utrudnienia w postaci mniejszego dostępu do LPG ewentualnie pobłażliwego uśmieszku kolegów z dieslami, nie bardzo mi się chce dokładać do interesu bo jakby nie patrzeć to ile jeszcze tym samochodem zrobię...

Do koła zapasowego w bagażniku już się przyzwyczaiłem (mam dojazdówkę). Z resztą sygnały o zapieczonycn windach mnie nie dotyczą :-)
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Odpowiedz
#39
Hehe, u mnie w ogóle koła nie było - jest fabryczny zestaw naprawczy, który już pewnie ducha wyzionął. Rozwiązaniem jest dobry Assistance i po kłopocie. (przynajmniej jeśli jest drugie auto w domu).
150KM -> 150kW Tongue
Odpowiedz
#40
Tak chwalicie TDI ale jakoś nie widzę takiego tematu o benzynie http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread.php?tid=10059
TDI też ma swoje wady ale jakoś ich właściciele ich nie zauważają identycznie jest z silnikami benzynowymi.

Nie ma sensu roztrząsać który silnik jest najlepszy, każdy przed zakupem musi się sam zastanowić jaki silnik i wyposażenie chce a później takiego szukać.
klaustrofobia: czyli lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami.
np.:
Idę do sklepu po piwo i boje się że będzie zamknięte.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Dlaczego kupić SGA i jak kupić dobry egzemplarz marecki_name 123 127,344 12-08-2021, 10:12
Ostatni post: wesol
  Chcę kupić sharana,proszę o poradę tacini 91 72,433 01-12-2018, 12:53
Ostatni post: Kuba2000
  Chcę kupić - Łomża - proszę o radę Maja2011 0 1,163 28-09-2018, 00:40
Ostatni post: Maja2011
  Chcę kupić sharana z allegro pirx 13 4,780 17-01-2018, 17:43
Ostatni post: Grześ K.
  Czy warto kupic sharana 1.4 TSI dana79 9 3,550 26-11-2016, 18:37
Ostatni post: wesol
  Chcę kupic proszę o porady . RC__GOLDBERG__TT 1 1,379 19-06-2016, 07:52
Ostatni post: wesol
  Chcę kupić [...] DjHardy 3 2,217 14-03-2016, 09:24
Ostatni post: suhhar
  czy kupić 2.8 4x4 alhambra? sito 2 3,526 02-02-2014, 01:05
Ostatni post: skimir
  VW Sharan r2009 80tys km mam możliwość kupić czy warto? rafalp 8 5,924 06-12-2013, 08:34
Ostatni post: m-blue

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości