Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
Tak szczerze to nawet nie głupia propozycja, bo można by go wyrwać za 8k i jakimś tam nakładem finansowym doprowadzić blacharkę do wzorowego stanu i masz fajne auto z bogatym wyposażeniem - wersja CRUISE (też taką posiadam).
Tylny lewy błotnik przy progu dosyć mocno puchnie - pewnie sito tam już.
Liczba postów: 843
Liczba wątków: 22
Dołączył: Mar 2016
Reputacja:
5
23-01-2017, 20:47
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-01-2017, 20:49 przez bialekmleko.)
Nie wiem jak kształtują się ceny ale gość wydaje się rzetelny. A przebieg przynajmniej wiesz, że nie kręcony. Co do blacharki to jak widać nie jest to coś co trzeba robić na już, spokojnie możesz się do tego przygotować.
Warto zadzwonić i spytać o moc silnika. I chyba masz do niego blisko?
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2017
Reputacja:
0
Jak spisują się pompowtryski w tym silniku?
Liczba postów: 168
Liczba wątków: 6
Dołączył: Nov 2016
Reputacja:
0
moc można sprawdzić w vin dekoderze na necie.
klaustrofobia: czyli lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami.
np.:
Idę do sklepu po piwo i boje się że będzie zamknięte.
Liczba postów: 864
Liczba wątków: 3
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
27
24-01-2017, 00:35
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-01-2017, 00:38 przez Stefano.)
Za takie marne grosze to jeszcze niezłe auto i nie golas.
Silnik AUY 115 PS radzi sobie dośc dobrze z ciężka budą. Trzeba przy zakupie sprawdzić czy nie ma problemu z uszczelką pod głowicą, turbinę i stan pompowtrysków.
Przebieg nie jest znowu taki duży, przyjeżdzają do mnie rózni ludzie do naprawy piecyków, takimi właśnie SGA, a juz widziałem w kilku na liczniku 600 i 700, a u jednego bardzo blisko 800 tys. km.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
To ile na szafie to nie ma znaczenia. No chyba ze do blacharki bo watpie by auto z milionem na szafie mialo piekny lakier. Liczy sie sran pompek kondycja silnika stan turbo i poczynione naorawy.
Nie sadze by auto pokroju sga smigajace wkolo komina itp z przelotem pol banki mialo seryjne sprzegl polosie. Duza szansa ze do turbo tez zagladane a pompki choc wyciagane byly.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 101
Liczba wątków: 10
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
0
Cena fajna. Trzeba brać kogoś kto na chłodno oceni stan silnika i podzespołów oraz wyceni nakłady do poniesienia aby auto doprowadzić do jako takiego stanu używalności.
Liczba postów: 73
Liczba wątków: 12
Dołączył: Mar 2015
Reputacja:
0
Najgorsza w tym wszystkim wydaje się być blacharka... progi pogięte od spodu co może oznaczać lichą ilość "zdrowej" blachy. Przód do naprawy, lewy tylni błotnik do naprawy... Niby 8 500, ale zaraz się okaże, że dołożysz do niego 2500 jak nie więcej. Jedyne co go ratuje to to, że przy takim przebiegu tapicerka w środku jest nie wytarta (przynajmniej na zdjęciach). Moim zdaniem... bardzo dokłądnie zbadać blacharkę. No jak już wcześniej koledzy wspomnieli silnik...
Powodzenia !