Ocena wątku:
  • 21 głosów - średnia: 3.14
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Alternator - brak ładowania/za duże ładowanie, inne problemy, naprawa/regeneracja
Ahaa i o co kaman z tymi przerobionymi na 140 A i wiecej... szybciej laduja aku??
Odpowiedz




(19-12-2018, 15:47)remczas napisał(a): Ahaa i o co kaman z tymi przerobionymi na 140 A i wiecej... szybciej laduja aku??

Nie po prostu mają większą wydajność i można więcej odbiorników równocześnie podłączyć. Po prostu trudniej go przeciążyć.
Odpowiedz
Troszeczkę lepiej ładuje Aku jak ktoś lata na krótkich dystansach. Zimą jak się włącza grzanie szyb i siedzeń a dogrzewacz też prądu troszkę szarpie to na mocnym altku nawet nie miga oświetlenie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
Panowie szpec stwierdzil uszkodzenie pierscieeni slizgowych w altelnatorze...koszt 250 zl naprawa , co sadzicie czy lepiej jakis po rege eracji za 300 pln..??
Odpowiedz
Kup jakiś używany altek za 100 zł to nawet i się trafi 180 amperowy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
No kurde nie moge z uzywek nic dorwac
Tzn nic w mojej okolicy nie moge znalezc... a tak z neta to niewiadomo w jakim stanie przyjdzie.... a jak mialem bosch to moge np zalozyc valeo z 2.0 tdi??
Odpowiedz




Witam mam problem z moim autem pierwsze co to wsiadł mi licznik 2 zaczął mi się grzać akumulator .Dziś wierzyłem miernikiem prąd i na wyłączonym silniku mam prąd na jaki 13.4v na zapalonym silniku mam aż 17.4 v i tu pytanie czy padł regulator prądu czy już całe alternator i jeszcze jedno czy w momencie awarii poszło najsłabsze ogniwo licznik .wymieniać regulator czy alternator oto jest pytanie
Odpowiedz
Siadł regulator. Alternator to nie jakieś mega skomplikowane urządzenie. Tam masz tylko 6 diod podpiętych do uzwojenstojanu, uzwojenie wirnika spięte z regulatorem. Zapewne masz altek Boscha to nie dawaj tam jakiegoś regulatora z zamiennika. Ewentualnie daj drugi cały altek z używki.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
Witam.

Przyczyn może być wiele, może być uszkodzony regulator napięcia albo słaba masa na nim, może być uszkodzona dioda/diody w alternatorze, z którymi łączy się regulator (wtedy regulator będzie "wprowadzany w błąd"), uszkodzony akumulator/inne uszkodzenia instalacji też czasami potrafią dać taki efekt, także nie da się jednoznacznie powiedzieć bez sprawdzenia.

Pozdrawiam

P.S
Proszę poprawnie pisać i nie robić tak rażących błędów.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Sharan 1.8T, reset licznika, kontrolka ESP, wskaźnik ładowania Cezaryk 1 39 02-05-2024, 16:05
Ostatni post: Niemago
  Moduł komfortu/centralnej elektryki - kodowanie/dodawanie funkcji/zmiana modułu/rozpiska/pytania/problemy marecki_name 500 121,519 05-04-2024, 23:27
Ostatni post: tomecek25
  Problem sharan-brak kierunków ,awaryjnych i centralnego rutra_83 25 26,373 30-11-2023, 07:06
Ostatni post: wesol
  Zwarcie na akumulatorze VW Sharan: brak kierunkowskazów, wycieraczek, zamka centralne p4w3l 3 317 17-09-2023, 20:12
Ostatni post: Niemago
  Brak masy do BSI megaix 2 277 09-07-2023, 21:56
Ostatni post: Stefano
  brak awaryjnych,kerunków,oświetlenia kabiny i innych seat41 0 280 29-05-2023, 23:16
Ostatni post: seat41
  Alternator komutator veco666 5 686 04-05-2023, 16:01
Ostatni post: wesol
  ZNIKŁO PRAWE ŚWIATŁO DROGOWE+INNE CUDA ninja-saj 17 1,805 18-04-2023, 19:20
Ostatni post: wesol
  Tempomat - założenie/aktywacja/problemy - wszsytko z tym związane Focal 248 89,115 03-03-2023, 08:04
Ostatni post: Sabat191
  Brak podświetlenia zegarów sebter 17 11,565 17-02-2023, 19:32
Ostatni post: robsson

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości