Skoro twierdzisz, że to przekaźnik to który ewentualnie ?
Tak to jest główny problem. Rozrusznik kręci zawsze, tylko problem jest taki, że raz odpala od strzała a za kilka minut nie odpali z objawem jakby akumulator był rozładowany. A napięcie aku w stanie spoczynku sprawne w jeździe też - sprawdzone w warsztacie. Kierunkowskaz nie działa po jego włączeniu.
Rok samochodu 1998 r. silnik AFN. Jeśli chodzi o ten czarny kabelek to nic nie wymieniłem jeszcze bo tak naprawdę nie wiem gdzie on się znajduje - dziś jak patrzyłem to ciężko było mi odnaleźć skrzynkę z bezpiecznikami.
A miałbyś dostęp do instalacji.
Przed chwilą odpalił bez problemu ale napięcie ładowania coś za niskie (foto). Napięcie 11,4 V...
Tak to jest główny problem. Rozrusznik kręci zawsze, tylko problem jest taki, że raz odpala od strzała a za kilka minut nie odpali z objawem jakby akumulator był rozładowany. A napięcie aku w stanie spoczynku sprawne w jeździe też - sprawdzone w warsztacie. Kierunkowskaz nie działa po jego włączeniu.
Rok samochodu 1998 r. silnik AFN. Jeśli chodzi o ten czarny kabelek to nic nie wymieniłem jeszcze bo tak naprawdę nie wiem gdzie on się znajduje - dziś jak patrzyłem to ciężko było mi odnaleźć skrzynkę z bezpiecznikami.
A miałbyś dostęp do instalacji.
Przed chwilą odpalił bez problemu ale napięcie ładowania coś za niskie (foto). Napięcie 11,4 V...
Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi. Uczę się, daj mi szansę.
Wszystko jest trudne dopóki nie stanie się proste.
Wszystko jest trudne dopóki nie stanie się proste.