Odkręcasz przewód do ładowania akumulatora (gruby), odpinasz wtyczkę od wzbudzenia (wsówka) i odkręcasz szcztkotrzymacz. Jest to regulator napięcia zintegrowany ze szczotkami. Jak go wyjmiesz to poświeć latarką i zobacz, czy wewnętrzna szczotka nie przecięła ci bieżni do samego wałka Jeżeli tak to altek do naprawy. Masz na to duże szanse, jeżeli wcześniej nikt tego nie robił a latka auta są słuszne. Oczywiście zabezpiecz jakoś styk od przewodu ładującego, bo jak dotknie do masy to będą iskierki
Do odkręcenia przewodu ładującego chyba 13, a szczotki na ampol czy 10? Już nie pamiętam.
Do odkręcenia przewodu ładującego chyba 13, a szczotki na ampol czy 10? Już nie pamiętam.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)