28-10-2017, 08:03
Jak popatrzysz na napinacz, to rolka jest na takim długim pręcie, przechodzącym aż na drugą stronę tego uchwytu podtrzymującego osprzęt. Dopiero tam, w takiej blaszanej miseczce jest sprężyna napinacza. Ten pręt przechodzi przez tulejki - to jest łożyskowanie. Trzeba odkręcić napinacz i wyjąć cały pręt. Mi osobiście to się nie udało. Nie mogłem oddzielić pręta od napinacza.
Paska nie urwie za jeden dzień, tym bardziej że założyłeś nowy. To może potrwać pół roku, rok, zależy od drgań. Ciężko potem wydłubać resztki Wiem coś o tym.
Paska nie urwie za jeden dzień, tym bardziej że założyłeś nowy. To może potrwać pół roku, rok, zależy od drgań. Ciężko potem wydłubać resztki Wiem coś o tym.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)