28-10-2017, 21:51
Wszystko jest do naprawienia. Musisz zdemontować napinacz (pręt) i wymienić tulejki. Nie wiem tylko, czy da radę to zrobić "na samochodzie", czy trzeba wyjąć cały wspornik na zewnątrz.
Łatwo możesz sprawdzić jak działa napinacz - zdejmij pasek, odkręć sprężynę napinającą z drugiej strony (tą metalową puszkę) i poruszaj prętem w górę, w dół, na boki. Ma się poruszać lekko, bez zacięć i nie może mieć luzu (stukania)
Łatwo możesz sprawdzić jak działa napinacz - zdejmij pasek, odkręć sprężynę napinającą z drugiej strony (tą metalową puszkę) i poruszaj prętem w górę, w dół, na boki. Ma się poruszać lekko, bez zacięć i nie może mieć luzu (stukania)
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)