28-11-2013, 23:49
(28-11-2013, 23:44)sharan2004 napisał(a):(28-11-2013, 23:11)jaro211 napisał(a): jedz na reklamacje podejrzewam pierscienie slizgowe nieraz nowe regulatory minimalnie mrugają prawie niezauwazalne okiem ale trzymają napiecie ok 14.4V.
(28-11-2013, 23:10)Scrappy napisał(a): Jak sprzęgiełko się zatrze, to będzie się wolniej kręcił altek i nie doładuje, kumpel miał taki przypadek w innym aucie.
prosze cię !!!!!!!!!!!! jak sie zatrze to bedzie na sztywno chodzilo i napinacz powinien skakac a jak sie slizga moze niedoladować ale jak koles przejechal150 km i siadło niby sprzegło to elektryk powinien to zauwazyc ze sie konczy chyba ze slepy i głuchy to niezobaczy
wracałem z polski i mi siadło sprzęgiełko ostatnie 50 km do domu jechałem na 4 biegu a na obrotomierzu było 3700 obrotów bo przy niższych nie miałem ładowania, wymieniłem sprzęgiełko i dalej altek hula.
wkładasz w wirnik śrubokręt w celu zablokowania go i ręką za sprzęgiełko bierzesz i próbujesz kręcić, jak się kręci to jest ok a jak nie to do wymiany
no bo sie slizgalo dobrze ze niewypadlo z oski bo tak potrafi zrobic jak ma agonie