30-11-2013, 19:54
PROBLEM ROZWIAZANY
Problem rozwiązany ale od początku.wymontowałem alt.wykrecilem regulator napiecia,troche wyjechane pierscienie ale ogolnie ok.,niebylem pewny co do sprzegielka bo pierwszy raz takie cos widzialem wiec pomyslalem ze podjade do innego elektryka i luknie co go boli.Sprzegielko ok,ale na dzien dobry stwierdzil ze fuszere zrobil tamten elektryk bo nic niewyczyscil wszystko zasniedziale,poprostu wykrecil regulator i wsadzil nowy.koles powiedzial zebym zamontowal go i podjechal.Wyczyscilem wszystko i skrecilem niestety dalej 13.40v.podjechalem do kolesia,wlasnie zamykal warsztat ale jak juz wjechalem mu na plac to jeszcze skoczyl po miernik.pierwsze co sprawdzil to polaczenia przewodow w skrzyneczce przed akumulatorem(mala skrzynka z przewodami plusowymi,cos jak rozgaleznik)mowil ze tam przewaznie jest zasniedziale i niema styku ale nic.chwile pomyslal i polecial po kable rozruchowe,podpiął minus na aku a drugi koniec na obudowę alternatora-napiecie 14v!!!Diagnoza-brak masy silnika.Wróciłem do domu zerknąłem pod auto poluzowalem przewod poruszalem i juz napiecie bylo ok.oczywiscie musze to rozebrac i wyczyscic ale to juz z kanalu.Na koniec zapytalem kolesia skad wiedzial ze to moze byc masa-stwierdzil ze to standardowa procedura ale zauwazyl tez ze rozrusznik sie troche zająkal przy odpalaniu.
cena za usluge-GRATIS
Problem rozwiązany ale od początku.wymontowałem alt.wykrecilem regulator napiecia,troche wyjechane pierscienie ale ogolnie ok.,niebylem pewny co do sprzegielka bo pierwszy raz takie cos widzialem wiec pomyslalem ze podjade do innego elektryka i luknie co go boli.Sprzegielko ok,ale na dzien dobry stwierdzil ze fuszere zrobil tamten elektryk bo nic niewyczyscil wszystko zasniedziale,poprostu wykrecil regulator i wsadzil nowy.koles powiedzial zebym zamontowal go i podjechal.Wyczyscilem wszystko i skrecilem niestety dalej 13.40v.podjechalem do kolesia,wlasnie zamykal warsztat ale jak juz wjechalem mu na plac to jeszcze skoczyl po miernik.pierwsze co sprawdzil to polaczenia przewodow w skrzyneczce przed akumulatorem(mala skrzynka z przewodami plusowymi,cos jak rozgaleznik)mowil ze tam przewaznie jest zasniedziale i niema styku ale nic.chwile pomyslal i polecial po kable rozruchowe,podpiął minus na aku a drugi koniec na obudowę alternatora-napiecie 14v!!!Diagnoza-brak masy silnika.Wróciłem do domu zerknąłem pod auto poluzowalem przewod poruszalem i juz napiecie bylo ok.oczywiscie musze to rozebrac i wyczyscic ale to juz z kanalu.Na koniec zapytalem kolesia skad wiedzial ze to moze byc masa-stwierdzil ze to standardowa procedura ale zauwazyl tez ze rozrusznik sie troche zająkal przy odpalaniu.
cena za usluge-GRATIS
Seat Alhambra SIGNO 2002. 1.9TDI, AUY, 115PS.