15-03-2015, 20:51
Jeszcze nie panikuję ale jak można coś drobną czynnością poprawić...
Masz rację - istotny jest prąd ładowania ale z prawa ohma wynika jasno - niskie napięcie = niski prąd.
Tak mnie to zastanowiło bo gość ze sklepu montował akumulator (miałem sam to zrobić w domu ale chciał kaucję za stary na wymianę więc powiedziałem aby sobie wyciągnął :-)) i zanotował w karcie gwarancyjnej, że napięcie ładowania było 13,8V a w zapisach gwarancji napisali, że zostanie uznana gdy napięcie ładowania będzie pomiędzy 13,8 a 14,1V.
Masz rację - istotny jest prąd ładowania ale z prawa ohma wynika jasno - niskie napięcie = niski prąd.
Tak mnie to zastanowiło bo gość ze sklepu montował akumulator (miałem sam to zrobić w domu ale chciał kaucję za stary na wymianę więc powiedziałem aby sobie wyciągnął :-)) i zanotował w karcie gwarancyjnej, że napięcie ładowania było 13,8V a w zapisach gwarancji napisali, że zostanie uznana gdy napięcie ładowania będzie pomiędzy 13,8 a 14,1V.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.